kjellme Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Hvorfor får jeg ikke lyd når jeg spiller av dvd-plater på datan ? Tips mottas med takk Msi Neo6 platinum HK Nec DVD brenner Endret 31. juli 2004 av kjellme Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 har du koblet i høyttalerne? har du lyd på andre ting? har du satt opp lyden til å komme i de rette høyttalerne? har du satt opp dvd-spilleren (software) til å sende lyd til den rette utgangen? har du skrudde høyttalerne på? Lenke til kommentar
rener Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har du kabel mellom DVD-spelar og lydkort (ikkje IDE), meinar der skal vere ein kabel som overfører lyden, er ikkje sikker på om den er naudsynt da... Lenke til kommentar
TAS Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Prøv å installere dvd software,som f.eks:Windvd. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har du kabel mellom DVD-spelar og lydkort (ikkje IDE), meinar der skal vere ein kabel som overfører lyden, er ikkje sikker på om den er naudsynt da... dersom du kjører windows XP er den ikke nødvendig (regner med at det er det naudsynt betyr ). Men dersom du kjører et annet windowsbasert operativsystem er den nødvendig.. hvordan det er med andre OSer det vet jeg ikke Lenke til kommentar
kjellme Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Altså, ja jeg har koblet til alt. Har bare 2 høytt. Har lyd på alt annet, men ikke når jeg setter inni en dvd film. Trenger bare ide kablel får å få lyd. Ingen andre tips Lenke til kommentar
BigZ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Altså, ja jeg har koblet til alt. Har bare 2 høytt. Har lyd på alt annet, men ikke når jeg setter inni en dvd film. Trenger bare ide kablel får å få lyd. Ingen andre tips Hvilken DVD spiller bruker du? WM9, WindDVD, PowerDVD??? Lenke til kommentar
kjellme Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) jeg prøvde bare for artighet med windows media playern jeg da. Skulle tro at det lyd der å men. Jeg kan prøve et annet program. Hva som er det beste avspillings programmet for dvd da ? Endret 31. juli 2004 av kjellme Lenke til kommentar
BigZ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Etter min mening er det PowerDVD fra Cyberlink.# Link fjerna, Linker til warez er ikkje lov i følge retningslinjene # Endret 31. juli 2004 av Jankee Lenke til kommentar
kjellme Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Fant problemet. Det var media playern. La inn power dvd, så ble det lyd gitt-. Takker for tips Lenke til kommentar
akto Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Beklager flokkens, PowerDvD skulle vært forbudt, det er vel en av de mest ræva DvD-spillerne på markedet. Bruk WinDvD, Theatertec eller zoomplayer ( trenger kodec fra andre program ). Bare så det er sagt mvh Atle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå