Gå til innhold

Lydprob. ved avspilling av DVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har du koblet i høyttalerne? har du lyd på andre ting? har du satt opp lyden til å komme i de rette høyttalerne? har du satt opp dvd-spilleren (software) til å sende lyd til den rette utgangen?

har du skrudde høyttalerne på?

Lenke til kommentar
Har du kabel mellom DVD-spelar og lydkort (ikkje IDE), meinar der skal vere ein kabel som overfører lyden, er ikkje sikker på om den er naudsynt da...

dersom du kjører windows XP er den ikke nødvendig (regner med at det er det naudsynt betyr ;)).

Men dersom du kjører et annet windowsbasert operativsystem er den nødvendig.. hvordan det er med andre OSer det vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Altså, ja jeg har koblet til alt. Har bare 2 høytt. Har lyd på alt annet, men ikke når jeg setter inni en dvd film. Trenger bare ide kablel får å få lyd.

Ingen andre tips

Hvilken DVD spiller bruker du? WM9, WindDVD, PowerDVD???

Lenke til kommentar

jeg prøvde bare for artighet med windows media playern jeg da. Skulle tro at det lyd der å men. Jeg kan prøve et annet program. Hva som er det beste avspillings programmet for dvd da ?

Endret av kjellme
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Beklager flokkens, PowerDvD skulle vært forbudt, det er vel en av de mest ræva DvD-spillerne på markedet. Bruk WinDvD, Theatertec eller zoomplayer ( trenger kodec fra andre program ). Bare så det er sagt ;)

mvh Atle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...