rockybalboa Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hoi, noen som vet hvordan man lager klokke i access. En ting til; jeg lager en film database, går det an å ha preview av filmen (trailer) i access Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 analog, digital, bare klokke funksjoner? Now() Date() Time() Bruk Windows Media Player(kontroll) til film saken din WindowsMediaPlayer.FileName = [filename] WindowsMediaPlayer.Play Du må legge til den som ActiveX kontroll og sette den i et vindu. Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 jeg er ikke så flink i access, så kunne du skrive hvor og hvordan man skriver inn dato, klokke osv. Er det i en textbox eller?? ps visste ikke at man fikk digitalklokke i access Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg ville skrevet det inn i en label; TargetForm!label1.Caption = Hour(Now) & ":" & Minute(Now) & ":" & Second(Now) Hvis du kontinerlig skal vise klokka, legger du til en timer, og skriver dette der istedet, og satt Intervall på 1000 (eller 100 hvis det er veldig viktig at det er presist) er det ikke viktig at det er presist, kan du fjerne Second(Now) Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 jeg går ut i fra at label = etikett: det funker ikke sånn som du har beskrevet Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 neivel, norsk er for pyser. Dette Visual Basic For Applications kode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå