Runar Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Det er noe galt med dataen min. Helt uten forvarsel restarter den. Skjermen blir plutselig svart og den starter på nytt. Når den har startet opp igjen, får jeg ingen beskjed om at noe er galt, eller at "systemet er gjennoprettet etter en alvorlig feil" Jeg prøvde å installere SP 1 på nytt i dag, (måtte reinstallere xp) men jeg får denne beskjeden: "Kan ikke verifisere integriteten i filen Update.inf. Kontroller at kryptografitjenesten er startet på denne datamaskinen." Jeg prøvde å installere den en gang tidligere i dag men når den var ferdig nedlastet og jeg skulle trykke på "neste" så restartet maskinen. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 hei, jeg har hatt/har det samme problemet noen ganger. hos meg tror jeg at det er strømforsyninga som har skylda. jeg har nesten lik maskin som deg bortsett fra skjermkortet og harddiskene. strømforsyninga mi er på 250 watt. maskina mi krever litt større strømforsyning. men CPU vifta tror jeg også har litt av skylda, for cpu`en min er alt for varm. Lenke til kommentar
IceHunter Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Det er noe galt med dataen min. Helt uten forvarsel restarter den. Skjermen blir plutselig svart og den starter på nytt. Når den har startet opp igjen, får jeg ingen beskjed om at noe er galt, eller at "systemet er gjennoprettet etter en alvorlig feil" Jeg prøvde å installere SP 1 på nytt i dag, (måtte reinstallere xp) men jeg får denne beskjeden: "Kan ikke verifisere integriteten i filen Update.inf. Kontroller at kryptografitjenesten er startet på denne datamaskinen." Jeg prøvde å installere den en gang tidligere i dag men når den var ferdig nedlastet og jeg skulle trykke på "neste" så restartet maskinen. Håper noen kan hjelpe meg. jeg vett om en grunn vett ikke om det er det som feiler din... har du glocket maskinen din? men det kan ver at maskinen din får litt lite i strøm en det den trenger! eller at den er for varm!sjekk d me å trykke F1 når du starter maskien din å sjekk CPU'en din og gradene! det er det jeg tror! mvh IceHunter Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Takk for svarene. jeg vett om en grunn vett ikke om det er det som feiler din... har du glocket maskinen din? Hvis du mener klocket/klokket så nei, men hvis du mener glocket så må jeg si jeg ikke vet hva det er. Men løsningen er vel å kjøpe større strømforsyning. Jeg hadde (og har) problemer med skjermkortet og da anbefalte noen meg å kjøpe større psu. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Jeg har hatt et akkurat likt problem, og problemet viste seg å være driver til lydkortet mitt. Prøv å oppgradere ALLE driverene dine. Du finner de på driverzone Endret 3. august 2004 av O. B. Lix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå