lthorsen Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hei! Trenger en liten hendig veske til mitt P100. Noen som vet hvor jeg får kjøpt det? Er spesielt innteresert i en orginal, men er åpent for alt! På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Det er ikke lett å finne veske til dette kameraet da det er helt nytt.. men jeg vet at Lefdal Stavanger har den rette. Hvis du vil handle på internett så finner du vesken på www.sonystyle.com (modellnr LCS-PHC)!! Selv måtte jeg helt til Berlin før jeg fant den... good luck Edit: Skriveleif Endret 31. juli 2004 av Jallamannen Lenke til kommentar
lthorsen Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Takk! Får ta en tur til Lefdal Stavanger, Berlin blir noe langt. Uansett, har sett at det skal følge med en veskte til P120, er det noen som har et bilde av den og / eller betegnelsen på den? Har lest at den skal være i skinn...!? Lenke til kommentar
sarom Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hei! Du kan se bilde av vesken på denne linken: http://www.materiel.net/details_LCSPHC.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå