Gå til innhold

6800 serien og drivere-hvordan er de ?

Robin B

Anbefalte innlegg

Det er vel en del her som sitter med et kort ifra 6800 serien til NV, så jeg lurer på hvordan driverne virker og om dem inneholder mye bugs??

Ser på andre sider at noen klager på en del bugs så det hadde vært greit å høre hva andre her hadde å si om det.

Om noen skulle lure så spør jeg siden jeg sitter å vurderer et NV40 kort.

Takker for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hatt kortet mitt i 4 dager nå og har bare opplevd et problem(men det kan være spillet også), UT2004 krasjer hvis jeg enable 8xSSAA og 16xAF i kontrollpanelet. hver for deg går det fint(8xssaa er spillbart :) ) men når begge står på krasher det av en eller annen grunn når det loader...(kan være at jeg skulle ikke ha brukt en splitter for å gi kortet strøm også...

Har forsåvidt pov 6800u

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Har hatt mitt 6800 Ultra i 3 uker nå.

Dette kort har vært en DRØM å bruke. Plug and Play bokstavlig.

Har brukt forskjellige drivere.

61.45, 61.71, 61.76/7 og 62.01

Bruker nå 61.77 og DX9x med SM3 offisiell støtte.

Jeg har verket hatt BSOD eller andre rare crash. Så for meg som har hatt kjempe erfaring med 3 Radeon 9xxx kort på rad da har NV hevet seg hoyt.

Noter 1 ting da, jeg overklokker ikke og jeg tester PCen for stabilitet altid etter forandringer. Jeg kjører Memtest "all tests" over 12 timer det. og så kjører jeg Prime95 i 20 timer og avslutter med superPi.

Jeg har i tilleg PC Power And Cooling 510W PSU som er uten tvil verdens beste end user PSU. Mener å det gir meg ett hakk i stabilitet.

Konklusjonen min er, jeg hadde 101% stabil rig med sollid PSU. Installerte 6800Ultra og alt er som en drøm.

Vigtig å gjøre dette i denne er rekkefølge. Vær 100% sikker på at CPU, minne og HK er stabilt for du kjører med skjermkortet på fullt i spill.

GeForce 6800 Ultra er stabilt kort med stabile drivere! Dagens beste IQ etter min mening.

Du kan slå til på ett 6800 series kort uten å frykte noe.

Simon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...