alexhegg Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har kjøpt meg en papst 80x80 vifte til mitt chieftec kabinett. Hvordan er det mest gunstig å montere den? Kabinettet har plass både i front+bak. Lønner det seg att den blåser luft inn eller ut? OH Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) viftene på forsiden bør trekke luft inn og viftene bak bør blåse luft ut. Edit: leif Endret 31. juli 2004 av Sarion91 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 viftene på forsiden bør trekke luft inn og viftene bak bør blåse luftr ut. Egentlig vil jeg påstå at det kommer an på hvordan datamaskinen står....men vanligvis er det best slik du sier ja Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 viftene på forsiden bør trekke luft inn og viftene bak bør blåse luft ut. Detter er ofte det beste! Hvis vi ser bortfra Chiftech så er det kald luft inn nederst, den stiger når den blir varmere og tas ut øverst! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hvis du bare har én vifte som du skal montere, og må velge mellom å plassere den nede framme, og oppe bak, da ville jeg valgt nede framme. Da sørger nemlig vifta for at luft trekkes inn der lufta er kaldest, istedenfor gjennom alle slags sprekker i kabinettet. Dessuten skaper den mer sirkulasjon inni kabinettet enn en vifte som bare trekker ut luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå