Chief Wiggum Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Er på jakt etter ett nytt kabinett, så lang har jeg 3 finalsiter ; Antec p 160 , Thermaltake Tsunami og Cooler Master Wave Master. Noen som har erfaringer med noen av disse kabinettene og hva kabinett er det beste ? Andre forslag mottas også med takk (hadde ikke tenkt å bruke mer enn 1500 kr på kabinettet) Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 skal du bruke 1500 kroner så kjøp ett lian-li kabinett Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 skal du bruke 1500 kroner så kjøp ett lian-li kabinett Jepp, enig! Har Lian Li og er kjempefornøyd!! Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Lian Li høster bifall fra meg også. Det er litt mer stilrent enn mange av de mest glorete kabinettene. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV1000 Bilder sier mer enn tusen ord... Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Har ett coolermaster stc 200 som jeg er fornøyd med, Cooler master wave er nesten samme tårnet som det jeg har foruten om toppvifte (wave har usb porter istedet) og annet design. Så coolermaster er å anbefale. Jeg har også veldig lyst på cooler master stacker Endret 31. juli 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå