Chiun Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg får opp feilmeldingen : "får ikke kontakt med grafikkort akkseleratoren" Og så går pcèn tilbake til vga? modus.. Dette er en feil jeg aldri har vært borti før. Har prøvd ati`s hjemmesider uten hell! Har satt inn et gammelt geforce 32mb skjermkort som nødløsning... Noen som kan hjelpe ? ciao Lenke til kommentar
Porky Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har du avinstallert gammle drivers? Hva mener du med det? : "Og så går pcèn tilbake til vga" Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hmm, altså du må nok beskrive problemet bedre en det der... (Og en ting til, kutt smileys overdrivelsen!) Lenke til kommentar
rener Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Eit mogleg problem kan vere at R9600 ikkje støttar AGP 8X sjølv om det er meininga. Hadde ein del problemer med mitt kort, men dei forsvann då eg satte ned til AGP 4X. Prøv det og sei korleis det går. Lenke til kommentar
Chiun Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Ok... skjermen "setter" seg tilbake til det laveste av farger og oppløsning. Prøver jeg å endre dette så fryser pcèn og må da boote for å gå tilbake til samme problem. Takker for svar Lenke til kommentar
rener Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hmm.. Prøv å gå inn i ATI-driverne og endre AGP-hastighet frå 8x til 4x.. Evt. kan du laste ned andre drivera, mulig det fungera. Lenke til kommentar
Chiun Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Hastigheten står fast på 4x agp... Men skal teste andre drivere... Takk for tilbakemld :-) ciao Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) var borte i et sapphire 9600 pro fireblade, det støtta kun 8x agp. da gikk det ikke å starte pcen ved bruk av et hovedkort som hadde maks 4x agp, så er neppe det som er problemet her. mulighet til å teste det i en annen pc? prøve drivercleaner og installere på nytt? edit: gå på omegacorner for å finne en alternativ driver. <-- google Endret 31. juli 2004 av Peder82 Lenke til kommentar
Chiun Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 >Kortet har stått fast i denne maskinen i endel måneder nå... Hovedkortet støtter bare opptil 4x agp mens kortet kan gå på 8x agp... Kortet stod fast på 4xagp slik det skulle være. Skal teste noen andre drivere... Poster svar her senere ang resultatet. Takk for tilbkmld :-) ciao Lenke til kommentar
Chiun Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 F... Fant ut at etter at oppdateringene fra windows var installert så fikk jeg problemer... måtte ta systemgjennoppretting tilbake til dagen før... nå funker kortet foreløpig veldig bra.. Takk alle for svar ciao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå