B.H.H Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Skal skaffe meg vannkjøling men har ikke såå mye peiling på det. så jeg lurte på om noen vet om et bra komplett sett til under 2k. skal i tilegg ha vann blokk til chipsettet på hk! Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Er denne å anbefale?? Lenke til kommentar
Hårløs Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) den her er å anbefalle http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...CKIT03&toc=5415 Spørs jo hvilken socket du har å da Men den zalmanen har jo fått bra test resultat + at den er jo helt lydløs da men jeg ville nok ha gått for Mist kittet Endret 31. juli 2004 av Microman Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 JEg har socket a men mist kittet blir lit for dyrt da Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 fant dette! men det var billig men sikkert bare drit Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Du får mist settetet 1995,- men da med singel radd og ikke dobbel som det som ble linket til, Zalman settet er ikke for deg hvis du skal overklokke, skal du derimot ha det stilt så er zalman et "must". Videre så har du waterchill (les nederst på siden så er det linker til 2 tester Noen linker til tester Waterchill / antarctica Vannkjølings guide Waterchill 1 utgave. Corsair hydrocool 2000 danger den Mist sette, for 478 men dog. Her er en masse stoff om vannkjøling Det du bør gjøre er å lese litt om evnet før du kjøper det er 1000 meninger på dette forumet og du må finne ut hva du vill ha og hvilke egenskaper du setter i høysetet, ta alle seriøse råd til etterettning Endret 31. juli 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 fant dette! men det var billig men sikkert bare drit Her er bilde av det:Q-tec KS70 CPU Water Cooler Bay... Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 zalman er ikke et "must" nei, men siden det ikke er noe særlig til overklokking så blir det ikke det..... Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Tror det blir enten dette eller dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå