ahpadt Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 finn heller en kar med samme navn som deg.. Lykke til! Alexander Halling van der Padt <- here you go. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 fant ikke deg på gulesider engang; blir nok litt vanskelig å finne en "avløser" da.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Du burde få ett originalt deksel ja!! Men hvordan fikk du mobil bilde innpå PC,en?????? ...speilbilde fra baksiden av podden vel.. finn heller en kar med samme navn som deg.. slike useriøse forslag hører slett ikke hjemme i seriøse forum som dette, og hadde det vært opp til meg, hadde du hatt en saftig ban allerede! ...eller ikke... Endret 7. august 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 fant ikke deg på gulesider engang; blir nok litt vanskelig å finne en "avløser" da.. Jeg bor hjemme enda, så jeg tror ikke jeg er registrert noen spesielle steder. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Hva med autosol, slags krem for å polere med, det den egentlig gjør er å slipe veldig veldig fint, hvis det er bare såvidt det er gravert så vil det kanskje fjerne navnet. Endret 7. august 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
jocke Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Du burde få ett originalt deksel ja!! Men hvordan fikk du mobil bilde innpå PC,en?????? ...speilbilde fra baksiden av podden vel.. Ehhhhh....nei. Han spør om hvordan han fikk bildet (som han tok med mobilen) inn på data'n - ikke hvordan mobilen havnet på baksiden av ipodden... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 ir, bluetooth , datakablel, sende som epost.. mange muligheter.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Du kan sparkle det, og så lakkere med hvit lakk etterpå. Eller som sagt få tak i et original deksel. Kanskje man får deksler slik som til mobiltelefoner... Lenke til kommentar
haavardfp Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Med fare for å være smartass: Grunnen til at Apple tilbyr gravering er 1) Det er glimrende beskyttelse mot tyveri (gjør den mye mindre omsettelig) 2) Det er selvsagt ikke meningen man skal kvitte seg med en iPod. Er sikker på at du er Alexander?? Just kidding :!: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Med fare for å være smartass: Grunnen til at Apple tilbyr gravering er 1) Det er glimrende beskyttelse mot tyveri (gjør den mye mindre omsettelig) 2) Det er selvsagt ikke meningen man skal kvitte seg med en iPod. Er sikker på at du er Alexander?? Just kidding :!: Ganske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 No offence, men bildet sa meg lite :o Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 finn heller en kar med samme navn som deg.. Det var beste ordningen slipper du koste på den i det heletatt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 http://home.no.net/ahpadt/ipod.jpg No offence, men bildet sa meg lite :o Det var det beste jeg fikk til... Lenke til kommentar
Ronni Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Skaff deg poleringsforsats på dremelen eller på en vanlig boremaskin. En slik filt-skive samt polèr voks. Poler over graveringen ved lav hastighet, og da vil etterhvert den forsvinne og du vil bare stå igjen med samme overflate som irundt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Skaff deg poleringsforsats på dremelen eller på en vanlig boremaskin. En slik filt-skive samt polèr voks. Poler over graveringen ved lav hastighet, og da vil etterhvert den forsvinne og du vil bare stå igjen med samme overflate som irundt. Seriøst? Niiiiiiiiiiiice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå