Zemeckis Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hei Jeg lurer på om det noe som har eller har prøvd Syphon Filter:The Omega Strain?Er det verdt pengene?Er fan av serien fra psone.Sinnsykt bra gameplay.Hvordan er singel player delen og man må ikke ha nettverksadapter for å få spilt singel player delen?Dumt spm egentlig Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Syphon Filter på PS1 var jo kjempe gøyt, må nesten prøve dette. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 1'ern var super, 2'ern var veldig bra, 3'ern og omega strain er søppel Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 3'ern og omega strain er søppel Får jeg lov å spøre hvorfor?? Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Omega strain er ikke søppel... selv syntes jeg 2'ern er best... 3'ern var litt skuffende... Omega strain er mitt andre valg i syphon serien Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 1`ern var vanskelig,2`ern var kjempe bra og ikke så vanskelig.Har ikke spilt nr 3 eller The Omega Strain.Men skal skaffe meg sist nevnte tror jeg. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Synes 1'ern var rimelig fett, men har ikke prøvd noen av de andre spillene i serien.. Noen som kan tenke seg å fortelle meg litt om storyen, uten å røpe for mye , og gameplay, samt andre ting de vil nevne? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Kan fortelle litt om Syphon Filter 2.Du kan styre to karaktere mann og kvinne,avhengig hvilket oppdrag det er.Foregår både ute og inn og oppi fjellene.Heftige mellom sekvenser.Mye bedre gameplay.Har kun prøvd demo av ener`n så jeg kan ikke si så mye mer. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Takker for det. Noen som har noe å tilføye? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har anmeldt det for Gamersmix, og gav det en 7/10. Ligner på sine forgjengere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå