Ziplink Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Noen bøker her som er bra? Jeg har ikke peiling hvem bok jeg brude og lese.. klikk her Lenke til kommentar
Klette Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hvilken..... anyway, hvilken bok du burde velge varierer litt på om du har drevet med programmering før eller ikke. ¨ Accelerated C++ er vel en grei bok om du har drevet med noen andre språk før (dog undertegnede ikke likte boken veldig godt, så gjorde den nytten sin). Lenke til kommentar
saboi Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 the c++ programming language, 3rd edition -- bjarne stroustrup et must for alle som programmerer c++. Kan være litt tung i begynnelsen dog Lenke til kommentar
Ziplink Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Takk saboi har bestilt den nå Lenke til kommentar
Klette Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Den er vel mere ment som e reference og ikke som opplæring? Eller blander jeg sammen to bøker nå? Lenke til kommentar
saboi Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 the c++ programming language er den eneste boken jeg har lest. Den er som sagt ganske vanskelig i begynnelsen. iaf for meg som ikke kunne noen andre programmeringsspråk. Men etterhvert som jeg pløyde meg gjennom den forstod jeg mer og mer, og nå som jeg kan c++ sånn passe bra funker den glimrende som referanse. mao, det er en genial bok. Lenke til kommentar
haakoo Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg må støtte anbefalingen av Accelerated C++ (Practical PRogramming by Example) av Andrew Koenig og Barbara E. Moo. Dette er en bok som starter med enkel programmering og som holder seg til standard bibliotektet og er platformuavhengig. Den legger og vekt på at man skal skrive mye kode for å lære seg C++. Lenke til kommentar
Ziplink Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 the c++ programming language og the c++ programming language special edidiot er det samme? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Er vel ikke helt like, special edition er nyere og er vel litt mer oppdatert. Lenke til kommentar
Ziplink Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Er vel ikke helt like, special edition er nyere og er vel litt mer oppdatert. Den kom i år 2000 og den andre kom i 1997 eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå