Gå til innhold

Samsung E700, mot den nye

Anbefalte innlegg

har nå nylig kjøpt meg Samsung e700, og er meget godt fornøyd, BORTSETT fra de teite lydene som kommer når en har sendt en sms, og slettet ting, og..ja..ALLTID kommer den teite lyden, som ikke kan skrus av.

Så ser jeg at Samsung har kommet/kommer med en ny modell, som ligner (jada, de er begge klapptelefoner, DEt er likheten). Noen som vet/har testet om denne telefonen har de samme teite lydene, og om de evt da kan skrus av.? Må inrømme at jeg har lyst på den, virker litt tøffere den nye. er det verdt å selge min e700, for å kjøpe ny?

og JA, dette var min første post her på forumet, så ikke klag altformye..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

altså...den telefonen der MÅ jo bare gi streetkred..:p eller ikke...

uhm, det jeg så MEST på, var at den har en skjerm utenpå som er på mesteparten av tiden, ikke sånn som på e700 der den går av etter..ja, det kan en jo stille, men maks 60 sek..

Lenke til kommentar
altså...den telefonen der MÅ jo bare gi streetkred..:p eller ikke...

uhm, det jeg så MEST på, var at den har en skjerm utenpå som er på mesteparten av tiden, ikke sånn som på e700 der den går av etter..ja, det kan en jo stille, men maks 60 sek..

Søstra mi har E710, der er ytter skjermen på hele tiden. Kanskje du tror at det er dumt at den ikke har farge skjerm men den har grønn, har sett litt på den og syntes den virker bra. Har lest at folk syntes kameralyset er dårlig, men det fungerer yppelig når det er mørkt. Filmingen er ikke så mye å skryte av, hakker en del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...