Lufthode Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 har nå nylig kjøpt meg Samsung e700, og er meget godt fornøyd, BORTSETT fra de teite lydene som kommer når en har sendt en sms, og slettet ting, og..ja..ALLTID kommer den teite lyden, som ikke kan skrus av. Så ser jeg at Samsung har kommet/kommer med en ny modell, som ligner (jada, de er begge klapptelefoner, DEt er likheten). Noen som vet/har testet om denne telefonen har de samme teite lydene, og om de evt da kan skrus av.? Må inrømme at jeg har lyst på den, virker litt tøffere den nye. er det verdt å selge min e700, for å kjøpe ny? og JA, dette var min første post her på forumet, så ikke klag altformye.. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Du har mulighet for video, Og det er kameralys(det suger visstnok). Ellers får du med OL-stasj . Etter hva jeg har hørt er e-700 bedere enn e-710. Og e-710 har ikke utvendig fargaskjerm.... Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 med ol-stasj? jøsses men er da 710 den med sånn "automatisk åpne og lukke"-ting på dekselet? Mvh trygve Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Her sammenliknes mobilene... Jeg har ikke hørt om "knappen" men, det er godt mulig Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Visste ikke at det var en sammenligningstjeneste her. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hehe, bare hyggelig(du finner den(sammenlikning) hvis du går nedover på amobil.no siden) Grattis med 3 inlegg etter de første 20 innleggene går alt glattere.(ikke for å være frekk altså, gode inlegg du harhittil) Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Tipper Lufthode mener denne mobilen jeg: https://prisguiden.no/produkt/19381 Den kan åpne jeg og lukke seg automatisk Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 jøss, kan den lukkes automatisk ultimate telefonen for de som spiser supersize menyer og ikke går mere enn 5000 skritt hver dag med andre ord.... Jeg synes Nokia 7110 har fet design. Sånn knapp(og Naviroller) Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 altså...den telefonen der MÅ jo bare gi streetkred.. eller ikke... uhm, det jeg så MEST på, var at den har en skjerm utenpå som er på mesteparten av tiden, ikke sånn som på e700 der den går av etter..ja, det kan en jo stille, men maks 60 sek.. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 altså...den telefonen der MÅ jo bare gi streetkred.. eller ikke...uhm, det jeg så MEST på, var at den har en skjerm utenpå som er på mesteparten av tiden, ikke sånn som på e700 der den går av etter..ja, det kan en jo stille, men maks 60 sek.. Søstra mi har E710, der er ytter skjermen på hele tiden. Kanskje du tror at det er dumt at den ikke har farge skjerm men den har grønn, har sett litt på den og syntes den virker bra. Har lest at folk syntes kameralyset er dårlig, men det fungerer yppelig når det er mørkt. Filmingen er ikke så mye å skryte av, hakker en del. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 En kompis har e-700. Den har supert kamera og ytterskjermen er kul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå