lostone Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Hvor mye skal en slik brikke tåle før den sier takk for seg? Broren min ( som forøvrig ikke har mye peiling på hardware ) sier at brikka mi kan ha brent seg, og det gjør at hovedkortet varsler minnefeil. Jeg satt biosen til å slå av ved default (husker ikke helt hva det var ) og et eller annet program som fulgte med hovedkortet ( MSI ) til å advare og spørre om å slå av ved 70/80. Jeg merket at pcn ble veldig varm ( grunnet for mye goop ) og skulle fikse det, men når jeg skrudde på pcn igjen varslet den minnefeil ( lange pip med lange pauser ). Kortet er MSI K8N Neo nForce3 250gb Platinum. Kan brikka ha blitt stekt? Endret 31. juli 2004 av lostone Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) kanksje du faktisk har minnefeil?, pakk minnet ditt i broren din sin pc.... for å teste Endret 31. juli 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
lostone Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Joda, sendte både ram og cpu inn til komplett for å få dem til å teste det, fikk en mail fra dem i går som sa at det ikke var noe feil på dem.. Selv om det ikke funker på hovedkortet mitt som har vært til rep. :\ Lenke til kommentar
Sauemann Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 lostone, Hvor mye kostet det å sende inn delene til komplett og at de testet det? Lenke til kommentar
lostone Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 ca 200 kr.. 100 kr for hovedkortet og 100 kr for cpu og ram Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hmm, en AMD 64 skal ikke bukke under før den når ca 120C. Men igjen, andre ting som ikke tåler så høy tempratur har nok begynt og koke til da... Det anbefales vel og ha 90C på shutdown temp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå