[ToR] Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hardisken er død på alle mulige måter, den lager ikke lyd som om den ikke fikk strøm. Har testet med forskjellige strøm tilkoblinger og ide kabler men ingenting hjelper. Dette skjedde etter at pcen hadde stått på en ukes tid så slo jeg den av en kveld, da jeg neste morning skulle slå den på så var den død. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hadde en lik HD til deg, men min døde mer langsomt. Mener på at det var denne typen HD det var usedvanlig mange problemer med. Jeg gikk til selger og maste meg til en ny disk. Det skal gå på garantien om den gjelder ennå. Dersom det ikke er din egen feil vel å merke. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 IBM HD'er er sysnonymt med døde HD'er Mista selv 2 IBM disker med 2 ukers mellomrom.... aldri mere IBM. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 IBM HD'er er sysnonymt med døde HD'er Mista selv 2 IBM disker med 2 ukers mellomrom.... aldri mere IBM. Stemmer nok ikke det. IBM, nå Hitachi, produserer for tiden noen av de beste harddiskene på markedet. En dårlig serie betyr ikke at alt annet er drit. Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 En dårlig serie betyr ikke at alt annet er drit. Det er selvsagt riktig, men det gjør en gjennomsnittlig bruker mye mer skeptisk til merket Av de 30+ diskene jeg har hatt opp gjennom de 15 eller så årene jeg har drevet med PC (ymse merker, men stort sett Quantum, Seagate, og Western Digital), er de eneste som har røket 1 stykk gammel Quantum Fireball (2.1 GB IDE disk), og to splitter nye IBM Deskstar 45 GB. Jeg kommer heller aldri igjen til å røre IBM / Hitachi disker med ildtang uansett hvor gode disker de lager i fremtiden (med mindre jeg kan unngå det) Lenke til kommentar
John P. Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Akkurat den Deskstar serien var, og er kjent for å være, temmelig dårlig(mye problemer). Hadde selv en Deskstar 45GB som tok kvelden altfor tidlig. Men i mitt tilfelle var det noen forferdelige skrapelyder, så det var ikke mye tvil om hva som var i ferd med å skje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå