DraZeN Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har merket at når du får en mms, så kommer ikke mmsèn helt, men du må slå på gprs MANUELT for så å motta mmsen. På min telefon klarer jeg ikke engang å få mottat mmsèn. Er det sånn det skal være? Altså at man må slå gprs manuelt av og på? Lenke til kommentar
mikro1985 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 CX 65 her. Eg har samme problemet viss eg forstod deg riktig. Eg får opp nettverkfeil, når eg mottar mms. Har fått tilsendt oppsett ifra siemens,lagt inn manuelt og prøvd og sende mms fra en annen tlf. Så det må vere oppsettet eller tlf det er noe i veien med. Får du opp noen feilmelding DraZeN? Kan hende eg har misforstått problemet ditt. Du var litt uklar. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Jeg får også opp sånn nettverksfeil når jeg skal motta mms. Nå funker faktisk videokameraet igjen. Im happy. Lenke til kommentar
jorg Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 bestilte dere fra tele2? isåfall har dere ikke mms og wap oppsett. dere har vell skrudd på gprs? man må ha på det for og kunne sende mms.. wap oppsett må man også ha Lenke til kommentar
mikro1985 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) ja så klart har eg aktivert gprs før eg skal motta mms'n. Har ringt og styrt på både til telenor og til siemens. Eg tror neste steg blir å levere den inn der eg kjøpte den, så kan de forklare meg feilen. Når eg motta'r mms'ene kommer det opp nettverkfeil etter en liten stund, når eg skal sende en mms.s meld kommer det opp:det har oppstaått en feil. Det låg ferdige oppsett da eg kjøpte mobilen, men disse virket kun på wap. Eg sletta mms oppsettene og la inn nye på nytt, men det virker forsatt ikke. Ka abbonement har du DraZeN? Endret 1. august 2004 av mikro1985 Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Har netcom Youngtalk med mms installert. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Dårlig emnefelt. Stenges (se sticky post lenger opp om dårlige emnefelt og hvorfor vi er så strenge akkurat i mobiltelefonforumet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg