Rexen Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg skal bytte fra et nVidia skjermkort til et ATI kort. Hvordan skal jeg gå frem for at alt med drivere skal gå greit for seg? Er det nok å avinstallere driveren fra "legg til/fjern maskinvarer", slette nVidia mappen fra c:, skru av pc`en, bytt kort, og skru på igjen? (vil helst ikke drive med for mye styr. ) Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Riktig Bare husk å instalere den nye driveren etter du har skrudd på pc'en igjen. Den skal følge med sammen med det nye skjermkortet, hvis ikke kan du laste det ned fra produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Legge til fjern, deretter kjør driver cleaner. http://www.driverheaven.net/cleaner/ Lenke til kommentar
Rexen Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Får litt "Mixed signals" her nå da. Isåfall hvis jeg skal bruke drivercleaner. Skal jeg kjøre det med èn gang etter at jeg har avinstallert, eller skal jeg reboote og la windows drivere osv innstallere seg. Hvis det ikke er helt nødvendig vil jeg helst slippe å bruke drivercleaner. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Når du bytter kort er det nødvendig å fjerne alle spor etter det gammle, der gjør driver cleaner en god jobb. Så kjør programmet etter at du har brukt "Legge til fjern", så slår du av Pc`en og bytter kort. Lenke til kommentar
Rexen Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 NÅr du sier "kjør programmet", er det da innkludert alt det som står i readme-fila for drivercleaner? Der står det jo at man må gjøre ditt og datt, restart i safe-mode, gjør ditt og datt, uninstall ditt om igjen, og SÅ kan man bytte kort. Er det unødvendig kanskje? Er det nok å gjøre alt uten reboot, skru av, og bytte kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå