Zemeckis Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hei Av og til får jeg melinger hvor det står "deler av melding mangler",så da får jeg ikke lest hele meldinga og det tar omtrent 5 min får jeg i det hele tatt får hele meldinga.Det er så utrolig irriterende til tider.Hvorfor er det slik,og kan jeg fjerne det på noen måtte?Håper at dere forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har kommet slik på mn 3650 også av og til, er ikke sikker på hvorfor det kommer.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Har kommet slik på mn 3650 også av og til, er ikke sikker på hvorfor det kommer.. Da jeg hadde Nokia 3650 opplevde jeg aldri slikt.Mottok lange meldinger stadig vekk. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Når du får lange tekstmeldig så er det i realiteten inntil 3 meldinger som blir sendt over nettet. Når du har mottatt den ene kan du begynne å lese den, hvis du ikke har mottatt alle "meldingene" får du beskjed om at del av melding mangler. Det tar som regel bare et par min før den blir oppdatert. Det er nok ikke noe å gjøre med det. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Får vel bare vente,men det var ikke noe problem med Nokia 3330 og 3650 som jeg hadde før.jaja,men takk for svar ivertfall da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå