Fosco Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Hei! Hvem bruker http://www.pcpitstop.com ? Hvor mange poeng scorer dere? Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 708 Who cares. Jeg liker bedre sikkerhetstester der det står "stealth" når testen er ferdig Du er litt pingle når du ikke skriver din egen score, eller er det på grunn av at du bare vil ha flere posts slik som visse andre? Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 26. april 2002 Forfatter Del Skrevet 26. april 2002 Quote: On 2002-04-26 21:15, jallajalla skrev:708Who cares. Jeg liker bedre sikkerhetstester der det står "stealth" når testen er ferdigDu er litt pingle når du ikke skriver din egen score, eller er det på grunn av at du bare vil ha flere posts slik som visse andre? 1012 poeng! Har ikke noe med posts og gjøre. Det er ett spørsmål fordi JEG bryr meg om slike tester. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Greit nok, kanskje jeg ikke hadde postet mitt resultat hvis du hadde postet ditt først. Jeg får sjefs flagg på alt utenom disse: Description Your Results ActiveX Security Issues None IE Restricted Zone Permissions None Hva betyr det da? Regner med at du scorer mer enn meg på grunn av RAM, har 1024mb 133Mhz sdram pleier normalt å kjøre cpu på 1550 (1800+) men jeg fikk noen virus varsler i går og da pleier jeg å skru ned til default(1333). Skal sjekke hva jeg får på 1550 senere. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Latterlig test! Jeg fikk 896p Jeg hadde et seriøst problem som jeg tapte poeng på(tror jeg) det var at jeg hadde bare 13Gb ledig disk plass :razz: Ikke værst at jeg fikk 284Kbit upload på min single ISDN linje heller [ Denne Melding var redigert av: Hans Erling på 2002-04-26 21:42 ] Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Jeg synes denne siden var helt fantastisk, grunnen: på jobben har vi fått brebånd har testet oppkoblingen via speedometeret til itavisen og har aldri fått mer en 1330. Etter pcpit testen fikk jeg beskjed om at en innstilling "cashe" under internett instillingene et eller annet sto på 8000 som tydeligvis var win default!, de anbefalte meg å forandre den til 64000, dette via autofix, etter dette får jeg 2000 på speedometeret i itavisen. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå