pcgutten Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hei! Igår var jeg hos far det stillte jeg hzen på fullt (80hz) Det funka fint der, men så kom jeg hjem her og da ser du skjermbilde til det står xp loading så blir det svart og jeg kan høre den xp lyden. Hvordan kan jeg fikse det her? Kommer ikke inn på xp cden heller Takker for svar Pcgutten Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) start pcn i safe mode.. da har du minimal oppløsning og "Hz" trykk villt på f8 under boot Endret 31. juli 2004 av Breiker Lenke til kommentar
viggo Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Gå inn i safemode ved å trykke F8 helt i starten av windows, før windowsxp-laste bildet kommer. Edit: you beat me to it Breiker.. Endret 31. juli 2004 av viggo Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Skal prøve det! Takk for hjelp! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Vel, har hatt det problemet mange ganger når jeg bytter fra CRT til LCD skjerm. Eneste måten jeg har funnet en løsning er å boote i safe mode, uninstallere skjermkort driver, boote i vanlig mode og installere skjermkort driver igjen. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Når skal jeg trykke F8? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Fikk det til! Takk for alt hjelp som kom! Nå vet jeg dette til en annen gang Pcgutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå