mirene Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 En kammerat av meg har et ny instalert Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort. Han er ingen nybegynner med data men han spurte meg om en ting. Jeg tengte kanskje noen her på forummet viste svaret. Han sier at det tar så utrolig lang tid å overføre data mellom diskene. Han snakket noe om 200 minutter på 13GB. Høres litt overdrevet ut,men uansett så vet jeg jo av egen erfaring at så LANG tid tar det ikke. Han sa og at dette gjalt mellom mere en bare 2 disker. Så jeg regner med at dette ike bare gjelder SATA disker. Takker for alle svar Lenke til kommentar
z00l Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har han lagt inn alt av nForce drivere o.l ? For å få utnyttet, trenger han IDE & S-ata driverene installert. Vet at windows installerer IDE driverene av seg selv på dette kortet, og at du må legge inn nForce IDE driverene selv. Setter en finger på at dette er en del av problemet. En annen ting er jo at disken(e) kan være i ferd med å ta kvelden. Har hatt endel disker som er ca 70% ødelagt som har gitt samme symptomer som du nevner her. -z00l- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har han skjekket om harddiskene står i DMA mode og ikke PIO? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå