XtrubioR Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 ikke første gang akkurat.. hæhæhææh.. har jo den første serveren som jeg modda på ca. 30 min.. ¨ kan jo slenge inn ett bilde av den: Her den er så støgg at tilogmed fattern klager på den :!: Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 det er ikke såkomplisert som du vil ha det til. monter en 120mm rad i fronten må kappe vekk hardiskramma. eventuelt vanntank i en av cdrom brønnene. såfinner du plass til pumpa. men ta ut alt av hardware så ser du at du har plass. kansje rydde litt i kabbiset. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) jeg skal casemodde har jeg jo sagt.. gidder ikke å ha det forbanna dritt kabinettet jeg har nå. jeg hater thermaltake.. og den der ideen om å kappe vekk harddisk ramma, det sier jeg bare ammagad til... det er plass til 2 harddisker i den ramma (wow!) og alt er fult,,, det jeg er irritert over er dritt kassa.. Endret 7. august 2004 av XtrubioR Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 jeg skal casemodde har jeg jo sagt..gidder ikke å ha det forbanna dritt kabinettet jeg har nå. jeg hater thermaltake.. og den der ideen om å kappe vekk harddisk ramma, det sier jeg bare ammagad til... det er plass til 2 harddisker i den ramma (wow!) og alt er fult,,, det jeg er irritert over er dritt kassa.. og hva sa vi om å være sint før her i dette emnet men spøk til side.. kommer du til å lage en worklog ut av dette? isåfall når kommer den Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Herregud, kan vel ta det litt roligere selvom folk kommer med enkle FORSLAG? Ingen vits å klikke i vinkel pga. det... Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Herregud, kan vel ta det litt roligere selvom folk kommer med enkle FORSLAG? Ingen vits å klikke i vinkel pga. det... er aldeles ikke sint jeg? bare fordi jeg ikke gidder å slenge inn noen smileyer så trenger man ikke å være sint.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hva med litt selvransakelse da, XtrubioR; jeg skal casemodde har jeg jo sagt.. gidder ikke å ha det forbanna dritt kabinettet jeg har nå. jeg hater thermaltake.. og den der ideen om å kappe vekk harddisk ramma, det sier jeg bare ammagad til... det er plass til 2 harddisker i den ramma (wow!) og alt er fult,,, Ikke rart noen reagerer. Hva med å hjelpe muttern din med å skrelle poteter en ukes tid? Det pleier å hjelpe mot sånt...... :!: Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 gjort det selv skrue siden du vet det funker hehe Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 U bet! Men det er veeeeldig lenge siden......... Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Hva med litt selvransakelse da, XtrubioR; jeg skal casemodde har jeg jo sagt.. gidder ikke å ha det forbanna dritt kabinettet jeg har nå. jeg hater thermaltake.. og den der ideen om å kappe vekk harddisk ramma, det sier jeg bare ammagad til... det er plass til 2 harddisker i den ramma (wow!) og alt er fult,,, Ikke rart noen reagerer. Hva med å hjelpe muttern din med å skrelle poteter en ukes tid? Det pleier å hjelpe mot sånt...... :!: må testes :!: hehe.. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 sjekk i kabinettet mitt hæhæhæhæh.. finn hvor det er plass. Det kabinettet som er avbildet er ikke noe Thermaltake, men et AVANTECH Medium Server Tower ha ha Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Nei nei, men zaxeyh'e Xtrubior har vel thermaltake som han bruker til vanlig pc.. Om jeg ikke tok feil.. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 sjekk i kabinettet mitt hæhæhæhæh.. finn hvor det er plass. Det kabinettet som er avbildet er ikke noe Thermaltake, men et AVANTECH Medium Server Tower ha ha feil... det er thermaltake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå