Hoax Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det er ALLTID plass Det vet jeg som har Shuttle miniPC med vannkjøling på CPU og 3D kortet. 2 harddisker og DVD brenner, der er det fullt ja. Ikke mange plassene fingrene kommer mellom (Har ikke moddet noe) Det få tenker på er at det er masse plass på sidepanelene til f.eks å poppe eller skru fast en stor god radiator med 2 80mm vifter. De tar endel plass, men det er ikke vanskelig å montere det sånn at det ikke kommer i veien for noe. Setter man PC kassen på noen 1cm høye knotter/føtter så kan radiator legges på bunnen, men da bør man ha luftinntak snorkel i front f.eks som er koblet til radiator viften så det blåser ut under kassen Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 ok ok ok.. det er kansje plass.. for det første: så er jeg elendig til å rydde i kabinettet (prøvde det) og for det andre: jeg kjeder meg. så derfor vil jeg casemodde (større sjangser for å vinne casemodde priser) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (større sjangser for å vinne casemodde priser) ROOFL! Ja, du får helt sikkert prisen for det mest rotete kabbiset! Men fleip tilside; Det er som sagt ingenting i veien for å plassere vannkjøling i et slikt kabinett, det skulle vel være slått fast nå? Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (større sjangser for å vinne casemodde priser) ROOFL! Ja, du får helt sikkert prisen for det mest rotete kabbiset! Men fleip tilside; Det er som sagt ingenting i veien for å plassere vannkjøling i et slikt kabinett, det skulle vel være slått fast nå? hvis så.. da kan du jo fløtte ræva di hit opp og rødde her. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Pass deg nå, XtrubioR..... Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) hehehe.. det var ment som tull da.. gidda ikke å bruke smiley der.. herreminhatt folk er seriøse her. Endret 2. august 2004 av XtrubioR Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 *venter spennt på om det blir ryddig i kabinettet* -mamazboy- Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Er det egentlig så vanskelig å plukke ut alt av kabinettet, så montere alt opp igjen, bruk masse strips for å henge opp ledninger, kaste ut alt av vifter også montere vannavkjølinga og deretter sette inn vifter om nødvendig og ledninger her og der?? Isåfall kan du jo droppe hele greia. Er nok av plass i det kabinettet. Når folk greier å putte vannavkjøling i en Shuttle burde du hvertfall greie det i et Miditower, UTEN problemer... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 herreminhatt folk er seriøse her. Ja, faktisk! Når man (jeg) svarer på innlegg, så er det faktisk ment som en veiledning, hjelp, og forslag til forbedringer. Er du ute etter bare fleip og tull, vil jeg foreslå mirc i stedet. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 ah... fikk man tilogmed se vannkjølinga til skrue i bruk... ^^ men som sagt.. rotetekabinett.. lag deg noen kabelsamlere så blir nok alt mye bedre... (apropå det.. jeg må ha det selv... noen som vet hvor man får kjøpt noen helt enkle plastbokser... sånne som han som modda orac3 brukte?) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Rydd opp så får du det omtrent slik inni . her er også vannkjølinga plassert og kablene skjult etter beste emne . Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 snekker'n hvor er psu'en din der.. ser den ikke pga at det er så ryddig ^^ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 snekker'n hvor er psu'en din der.. ser den ikke pga at det er så ryddig ^^ Den står jo der under den sorte boksen bak , sammen med vannpumpen . Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hint: Svarte boksen nede til høyre. Skjønnhet utenom det vanlige den der Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 og det sier du bamsefar... sitter her med samme kabinett som deg... bare ikke fult så stilig som ditt... skjønner fortsatt ikke hvordan det går an å få kabinettet så nice som deres Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 og det sier du bamsefar... sitter her med samme kabinett som deg... bare ikke fult så stilig som ditt... skjønner fortsatt ikke hvordan det går an å få kabinettet så nice som deres Jepp, han er ikke så dum den "bamsen" der nei Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 jajajajajjaj.. jeg har rydda nå.. men jeg skal fordeom lage boks under.. jeg har lite å gjøre om dagene så casemodding er morsomt. er lei av å ha ett ordinert kjedelig kabinett.. så derfor bygger jeg under.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kanskje lurt å ta bort de grå plastgreiene som er nederst i kabinettet, vifteholdere eller hva det er, hvis det er plass der så kunne du satt noe der, kunne tatt en omgang med dremelen på den nederste skinnen som går fra front til bakvegg. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ser ut som om han har bestemt seg for å bygge på kabinettet. Får vel bare ønske deg lykke til da. Om det er din første gang med moddekniven så kan du trenge det (undertegnede har litt erfaring akkurat der ) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sleng ut ett bilde nå når du har rydda da (XturbioR: Vis du er litt mere positiv til andre sine forslag, så kansje andre er mere positiv med deg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå