int20h Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 PCI Express fra XGI I begynnelsen av neste år kommer XGI til å sette grafikkort basert på PCI Express i masseproduksjon. Selskapet må vel fortsatt sies å stå noe på sidelinjen sammenlignet med ATI og NVIDIA. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Wohoo! Nyheter for nattdyr. Når skal de forresten heller fokusere på bedre ytelse og drivere? Trodde de skulle være en reel konkurrent til Ati og nVidia jeg? :S Edit: Øyh! Ser nå at ordene "reel" og "konkurrent" faktisk ble brukt i artikkelen jo. Bah, nå fremstår jeg jo som den idioten som ikke greier komme på egne ord. Well, bah back at yah Endret 31. juli 2004 av Blib Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Wohoo! Nyheter for nattdyr. Når skal de forresten heller fokusere på bedre ytelse og drivere? Trodde de skulle være en reel konkurrent til Ati og nVidia jeg? :S Edit: Øyh! Ser nå at ordene "reel" og "konkurrent" faktisk ble brukt i artikkelen jo. Bah, nå fremstår jeg jo som den idioten som ikke greier komme på egne ord. Well, bah back at yah Et par pils for mye? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Edit: Øyh! Ser nå at ordene "reel" og "konkurrent" faktisk ble brukt i artikkelen jo. Bah, nå fremstår jeg jo som den idioten som ikke greier komme på egne ord. Joda, du klarte å finne på nytt ord du, Blib reell Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Er det noen i Norge som det hele tatt -har- et XGI kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå