o0pel Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg slår på min pc, det tar ikke 1 sekund en gang, før den slår seg av. Jeg skjønner ikke hva som skjer. Jeg har akkurat satt i vannkjøling, så det kan ha noe med at cpu blir for varm? ikke vet jeg. Hvis noen har forslag til dette så har jeg msn, adressen er [email protected] Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 den virket før du satt i vannkjølinga ? - sikker på at ALLE kontakter o.l fra psu sitter der de skal ? - at cpu, ram, skjermkort o.l sitter skikkelig fast ? - har du tatt ut noen deler å lagt de f.eks på et teppe `?? tenker på statisk elektrisitet kanskje du har stått på et teppe og sappa hk'et.. ? Lenke til kommentar
o0pel Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Ja den funket fint før, tror kansje jeg kunne ha vert litt uforsiktig når jeg satte på chipset kjøleblokka Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 kansje power sw henger og slår av pc n fordi den holdes inne Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 nei, tror problemet ditt er at maskinen registrerer at CPU vifta ikke går rundt (siden det ikke er en der ) og slår seg av for å verne CPUen... må stilles inn i BIOS Lenke til kommentar
apu^ Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 det stemmer jeg76 hadde samme problemet før du må ha en ledning til der cpu vifta skal få strømmen fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå