Smeltelim Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg anbefaler å bruke notepad, denne følger med windows og fungerer helt ypperlig. Har sitti en del med både frontpage og macromedia dreamweaver før, men kommer nok aldri til å bruke noe annet en notepad. Hvis situasjonen er sånn du ikke kan html og css så lær deg dette NÅ!!!!! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg anbefaler å bruke notepad, denne følger med windows og fungerer helt ypperlig. Har sitti en del med både frontpage og macromedia dreamweaver før, men kommer nok aldri til å bruke noe annet en notepad. Hvis situasjonen er sånn du ikke kan html og css så lær deg dette NÅ!!!!! Hva med notepad MED syntax HL? Notepad er ikke kongen, skjønner du, prøv Notepad 2 f.eks, like lett som Notepad, men med syntax HL og hele pakka. Lenke til kommentar
akh Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Uansett hvilket program man ender opp med, så sørg for at siden din validerer sånn noenlunde og er lesbar i de aller fleste nettlesere. Det finnes ikke noe verre enn "kun for IE-sider". På windows-PCen bruker jeg som regel Firstpage2000, på Mac bruker jeg BBEdit. (er dessverre ikke gratis den siste) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Problemet med ikke å ha HL er at det tar en evighet å feilsøke. Spesielt i php. Quanta har en utmerket fullføringsfunksjon, som f. eks når du skriver </ , så lukker den den siste taggen som er åpnet. Da blir alltid elementene lukket i riktig rekkefølge. I tillegg har den alle doctyper og character encoding. Pluss at den selvsagt fullfører elementene du begynner å skrive... Screenshot: Quanta Quick Start Quanta Auto complete 1 Quanta Auto complete 2 Endret 1. august 2004 av drange_net Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 For dere som ikke visste det, så er det faktisk mulig å gå til ei bestemt linje i notepad. Ctrl+G viser hvilken linje markøren er på, og gir deg mulighet til å skrive inn hvilken linje du vil besøke. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Har sitti en del med både frontpage og macromedia dreamweaver før, men kommer nok aldri til å bruke noe annet en notepad. Da fant du aldri "Code view" i noken av dei... Folk som påstår at standard oldschool notepad.exe er best å skrive sider i er dumme. edit: [02:35:25] <sat> Oedelagt: jeg bruker notepad satyrium bekrefter regelen her, jah... Endret 2. august 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå