Windoge Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 http://photobucket.com/albums/v373/supervillainx/ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Wohoo! Enda flere bilder i smalinga mi!!!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 http://www.spectracide.us/doom3/ Kos deg med flere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Og enda flere: http://anythingchat.com/forums/index.php?showtopic=341 Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 farcry ser jo minst like bra ut som det derre Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 farcry ser jo minst like bra ut som det derre Nei. Etter min mening så kan ikke FarCry måle seg med Doom 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 farcry ser jo minst like bra ut som det derre Nei. Etter min mening så kan ikke FarCry måle seg med Doom 3 Nei, fordi Far Cry ser mye bedre ut Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Hehe.. FarCry kan bare gå gjem å legge seg! EDIT: leif.. Endret 31. juli 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
defzx Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 farcry ser jo minst like bra ut som det derre Nei. Etter min mening så kan ikke FarCry måle seg med Doom 3 Nei, fordi Far Cry ser mye bedre ut Heeeh, tror ikke du skal overdriver her nå. Alle som har sett doom3 i 1280*1024 med high på ser jo med en gang at doom3 er noe helt annet. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) farcry ser jo minst like bra ut som det derre Nei. Etter min mening så kan ikke FarCry måle seg med Doom 3 Nei, fordi Far Cry ser mye bedre ut I noen tilfeller ser faktisk utendørsbrettene på FarCry bedre ut enn DOOM3, det synes i alle fall jeg. Endret 31. juli 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) far cry bedre grafikk? Endret 31. juli 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 far cry har kanskje bedre vanneffekter med doom 3 er jo på mars skal mye til at man ser vann der medn doom 3 Lenke til kommentar
stengah Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 far cry har kanskje bedre vanneffekter med doom 3 er jo på mars skal mye til at man ser vann der medn doom 3 For alt vi vet kan Doom3 ha MYE bedre vanneffekter enn Far Cry fordi vi har ikke sett hvordan vann ser ut i Doom3 motoren ennå (jeg har i alle fall ikke sett noen screenshots av vann), men det får vi nok sett etter hvert som mods og andre spill med Doom3 motoren kommer ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Da var Doom III ute som warez folkens Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Da var Doom III ute som warez folkens Hvorfor: ?? Jeg skal laste det ned... Og før dere begynner å kritisere meg for det, så skal dere vite at jeg har bestillt spillet, og skal betale for det... Orker bare ikke å vente enda lengre Laster det ned, så får jeg orginalen i postne den 13. Det er jo bare manualen Endret 31. juli 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Da var Doom III ute som warez folkens Hvorfor: ?? Jeg skal laste det ned... Og før dere begynner å kritisere meg for det, så skal dere vite at jeg har bestillt spillet, og skal betale for det... Orker bare ikke å vente enda lengre Laster det ned, så får jeg orginalen i postne den 13. Det er jo bare manualen Ser ingenting galt i det så lenge man kjøper spillet etterpå. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Da var Doom III ute som warez folkens Hvorfor: ?? Jeg skal laste det ned... Og før dere begynner å kritisere meg for det, så skal dere vite at jeg har bestillt spillet, og skal betale for det... Orker bare ikke å vente enda lengre Laster det ned, så får jeg orginalen i postne den 13. Det er jo bare manualen Ser ingenting galt i det så lenge man kjøper spillet etterpå. Det var det jeg også tenkte... klarer bare ikke å vente. Har gledet meg sååå lenge Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Skjønner deg godt. Men jeg selv skal vente enda lengre til jeg har cdene her i hånden min. Føles mye bedre. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Enjoy flere Doom3 med bra oppløsning bilder. Link! Er noen her også! Den siste linken her, så sa han duden som har spillet at han kjører på above normal settings.. Altså, ikke Ultra. Endret 1. august 2004 av notarget Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 de siste bildene var bare helt ville .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå