zim1 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hei netcom har ikke lagt til k700i i listen over mobiler når du skal bestille mms oppsett... hvordan finner jeg en side som har mms oppsett til k700i med netcom abonement? hjelper en veninne som nettop har kjøpt ny mobil Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 send sms.. MMS SONY ERICSSON K700 å send til 1999 eller var det MMS SONYERICSSON K700 du får teste begge.. good luck Lenke til kommentar
You....Here? Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Eller gå inn på hjemmesiden til www.sonyericsson.com og ordne det der (gratis) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Eller gå inn på hjemmesiden til www.sonyericsson.com og ordne det der (gratis) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Også må du huske at MMS må være aktivert hos Netcom heh (som jeg greide å glemme ) Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 jeg har et annet problem: når jeg har vert på nett med min dell axim (PDA) så må jeg sende å få nye innstillinger på mms hver gang! jeg vet ikke hva som skjer, men etter hver gang jeg har hatt nettkontakt , Altså brukt k700 som modem, forsvinner mms innstillingene i telefonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå