Gå til innhold

Jippi! låst opp XP

Anbefalte innlegg

Ville bare si at jeg endelig har tatt meg tid til

å prøve å låse opp XPen min og det funka fint =)

Aldri vært så nervøs før.. som da jeg skulle skru på PC-en igjen etter å sitti å fikla med det og sittet og vente på at elektro connector saken skulle tørke =)

Men nå er det gjort =) og det funka!!

(nå er det bare nå ram som mangler så kan jeg overklokke med multiplyer og fsb)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer :wink:

Jeg har ikke hatt nerver til å gjøre det enda - selv om jeg har kjøpt inn alt som skal til (inkl. electric connector hos Clahs Olson 179,-)!

Hvor lang tid brukte du på operasjonen?

Hvilket lim brukte du til å fylle igjen bridgene? Kjøpte aldit hos Clahs Olson jeg!

Lenke til kommentar

Jeg brukte et lim lignende araldit.. Hermadite eller noe her det... Eneste jeg hadde=)

Jeg brukte vel en dag liksom... Da dro jeg til byen inni mellom og litt slikt da=) Vente tiden som er verst. må vente på at første skal vente pga av at man skal ha på teip. Er det ikke tørt så gnir teipen alt ut over og du har kanskje en ødelagt cpu =) Men går uten teip også hvis du har dårlig tid... Bruke en tannpirker til å FORSIKTIG smøre limet utover, så vente litt til det er tørt og smøre på alle fire stripene med sånn electro sak og vente på det... da tar det vel en time eller noe... (20min vente på electro connector. 10 på araldite eller noe sånt.. husker ikke)...

Men uansett hva du skal gjøre anbefaler jeg på det største et STORT forstørrelses glass, jeg hadde ingen og var liv redd for at jeg hadde knidd noe utover, men fikk ikke sett. DET ER SMÅTT.... så lån et eller kjøp et.. ville jeg gjort hadde jeg gjort det om igjen

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-29 13:11, Kjellis skrev:

Gratulerer :wink:

Jeg har ikke hatt nerver til å gjøre det enda - selv om jeg har kjøpt inn alt som skal til (inkl. electric connector hos Clahs Olson 179,-)!

Hvor lang tid brukte du på operasjonen?

Hvilket lim brukte du til å fylle igjen bridgene? Kjøpte aldit hos Clahs Olson jeg!

Det er ikke så mye galt som kan skje. Knota lenge med min Duron 1000. blyant da. Men er ikke broene kortslutta,så er den orginal. Men det er jo enklere og viske bort bly, en og fjerne lim og greier.

Men prøv med stearin, leste om det, så ut til og funke greit. Men du kan jo måle broene og se om de er kortslutta..

Lås opp din XP nå!

Torben.

Lenke til kommentar

Noen som seriøst har et forstørrelses glass (eller lignende) å anbefale til dette? Har låst opp min som sagt, men tenkte å ha den så jeg kunne låse opp noen til. Orker ikke ta med meg cpuen for å teste i butikken. Noen som har kjøpt en f.eks hos clas ohlson og har varenummer? eller et annet sted hvor jeg kan kjøpe en? trenger en som forstørrer sinnsykt bra til en billig penge

-milkwood

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...