Zepticon Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei.. Holder på å kjøpe meg PC, og har fått anbefalt NEC 17" LCD MultiSync 1760NX som et bra valg til skjerm... Jeg kommer til å bruke den mye til spilling, men litt til surfing og vanlig "kontor" arbeid... Er det noen som har erfaringer med denne? Er den bra, enkel i bruk osv? Hva følger med i pakken? Og om dere hadde noen bilder av skjermen i bruk hadde d vært konge? Eller er det andre skjermer jeg heller burde satse på? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har hatt en Nec 1760NX i et par måneder nå, og er hittil kjempefornøyd med den. Skjermen er en drøm å spille med, og jeg har ikke opplevd noen som helst form for ghosting ennå. Ellers stiller den også meget sterkt på de andre områdene du nevnte. Pakken inneholder 1 stk skjerm, brukermanual, cd med drivere, strømkabel og analog kabel. Jeg anbefaler å investere i en dvi-kabel da digital overføring skal gi et bedre bilde enn analog overføring. Jeg har bare en ting å si: LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Fikk en award her hos HW.no for ca et halvt år siden: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5454&side=18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå