Gå til innhold

Minne til tusenlappen.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er galt med Twinmos ???

Har stort sett alltid hatt twinmos i mine maskiner, og er fornøyd med merket.

Med tanke på pris, så synes jeg twinmos er relativt bra jeg.

Du får dobbel så mye RAM for pengene i forhold til Corsair.

-z00l-

Lenke til kommentar

Som sagt skyt meg dersom jeg tar feil, men jeg har lest en del om brukere her på forumet som har problemer med TwinMos.

Det kan jo være tilfeldigheter men jeg har enda til gode å lese om problemer med f.eks. Corsair eller OCZ.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Med tanke på kompatibilitet, så har twinmos hatt problemer tidligere, der folk har måttet oppdatere bios sin for å få minne til å fungere.

Selvsagt skulle jeg hatt det beste av det beste hadde ikke jeg heller valgt å kjøpe twinmos. Men med tanke på pris så synes jeg det er noen av de beste alternativene per dags dato.

-z00l-

Lenke til kommentar

*perpyro er skutt...*

TwinMos er ikke dårlig minne det, men de har kompatabilitetsproblemer med noen få brikkesett. Lurer på om det er nForce(1), men det skal jeg ikke si sikkert.

Når det gjelder Gail, eller GeIL som jeg vil kalle det, har jeg det selv og det funker så det suser på 3.6Ghz...

Ellers så er det mange som har Corsair, og det er nok ikke uten grunn.

Når det gjelder minne til deg vil jeg anbefalle og ta en titt i prisguiden og se hva du har råd til, men en 512 brikke fra TwinMos eller GeIL er vel innen rekkevidde.

Hvordan brikkesett og cpu har du?

Lenke til kommentar
Som sagt skyt meg dersom jeg tar feil, men jeg har lest en del om brukere her på forumet som har problemer med TwinMos.

Det kan jo være tilfeldigheter men jeg har enda til gode å lese om problemer med f.eks. Corsair eller OCZ.

Ingen bør skyte deg, fordi du tar ikke feil... Twinmos har problemer med noen K8T800 brikkesett! Deriblant mitt.. kjøpte meg nettopp Corsair, og alt funker helt konge nå! :)

Lenke til kommentar
*perpyro er skutt...*

TwinMos er ikke dårlig minne det, men de har kompatabilitetsproblemer med noen få brikkesett. Lurer på om det er nForce(1), men det skal jeg ikke si sikkert.

Når det gjelder Gail, eller GeIL som jeg vil kalle det, har jeg det selv og det funker så det suser på 3.6Ghz...

Ellers så er det mange som har Corsair, og det er nok ikke uten grunn.

Når det gjelder minne til deg vil jeg anbefalle og ta en titt i prisguiden og se hva du har råd til, men en 512 brikke fra TwinMos eller GeIL er vel innen rekkevidde.

Hvordan brikkesett og cpu har du?

Det er ikke jeg som skal ha ram, skal bestille for en kamerat. Han har 2.4 Intel Pentium prosessor, men hovedkortet er han ikke sikker på (han satt på jobb når jeg jeg spurte han) Men han har DDR 400 ram fra før av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...