Gå til innhold

Beste program til å ta opp samtaler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde de måtte fjerne det i alle nyere telefoner? :dontgetit:

Funker supert på min SX1 (medfølgende, ikke 3.parts programvare) - tar opp både det jeg sier og det samtalepartneren sier.

Har brukt den flere ganger hvis folk over telefonen skal ha meg til å huske på en drøss med ting i forbindelse med en jobb eller til noe så enkelt som veianvisninger - praktisk istedet for å måtte notere.

Lenke til kommentar
Trodde de måtte fjerne det i alle nyere telefoner? :dontgetit:

Funker supert på min SX1 (medfølgende, ikke 3.parts programvare) - tar opp både det jeg sier og det samtalepartneren sier.

Har brukt den flere ganger hvis folk over telefonen skal ha meg til å huske på en drøss med ting i forbindelse med en jobb eller til noe så enkelt som veianvisninger - praktisk istedet for å måtte notere.

korleis kan du lett starte talememo under ein samtale. litt stress å gå inn på meny, planlegger, talememo når du snakker med nokon. hadde vert praktisk å hatt den på microfon knappen på siden av mobilen, men den aktiverer berre høgtaler funksjonen under ein samtale.

Lenke til kommentar
Korleis kan du lett starte talememo under ein samtale. litt stress å gå inn på meny, planlegger, talememo når du snakker med nokon. hadde vert praktisk å hatt den på microfon knappen på siden av mobilen, men den aktiverer berre høgtaler funksjonen under ein samtale.

Jeg bruker stort sett headsettet når jeg prater i telefonen, og da er det selvfølgelig helt greit å bruke menyene.

Men du kan kanskje binde programmet til en av hurtigtastene så det bare er å holde f.eks. '9' inne i et par sekunder for å starte det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...