kristianv Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hva er det beste programmet for å ta opp samtaler på 7610? Hvilke andre programmer anbefalest for opptaking og sånn? Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Spy call er greit nok Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Kan man ikke bruke den innebygde voicerecorderen da? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Kan man ikke bruke den innebygde voicerecorderen da? Trodde de måtte fjerne det i alle nyere telefoner? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Trodde de måtte fjerne det i alle nyere telefoner? Funker supert på min SX1 (medfølgende, ikke 3.parts programvare) - tar opp både det jeg sier og det samtalepartneren sier. Har brukt den flere ganger hvis folk over telefonen skal ha meg til å huske på en drøss med ting i forbindelse med en jobb eller til noe så enkelt som veianvisninger - praktisk istedet for å måtte notere. Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ja det er ganske praktisk, spy call recorder alle samtalene automatisk og om man ønsker det, litt artig og kunne gå tilbake om 1 år eller 2 og høre på gamle samtaler da :!: Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Finnes det noe lignende for p900? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 hvor kan man laste ned spy call recorder og evt. hvor mye koster det? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Spy Call (For S60; bla. Nokia 6600/3600/3620/3650/3660/7650/N-Gage, Siemens SX1, Sendo X med flere.) laget av Killer Mobile Det koster $7.50 hos handango.com. Hos produsenten (killermobile.com)står det at Spy call støtter (sitat) "AMR and WAV audio file formats." Endret 1. august 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Kromstag Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Trodde de måtte fjerne det i alle nyere telefoner? Funker supert på min SX1 (medfølgende, ikke 3.parts programvare) - tar opp både det jeg sier og det samtalepartneren sier. Har brukt den flere ganger hvis folk over telefonen skal ha meg til å huske på en drøss med ting i forbindelse med en jobb eller til noe så enkelt som veianvisninger - praktisk istedet for å måtte notere. korleis kan du lett starte talememo under ein samtale. litt stress å gå inn på meny, planlegger, talememo når du snakker med nokon. hadde vert praktisk å hatt den på microfon knappen på siden av mobilen, men den aktiverer berre høgtaler funksjonen under ein samtale. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Korleis kan du lett starte talememo under ein samtale. litt stress å gå inn på meny, planlegger, talememo når du snakker med nokon. hadde vert praktisk å hatt den på microfon knappen på siden av mobilen, men den aktiverer berre høgtaler funksjonen under ein samtale. Jeg bruker stort sett headsettet når jeg prater i telefonen, og da er det selvfølgelig helt greit å bruke menyene. Men du kan kanskje binde programmet til en av hurtigtastene så det bare er å holde f.eks. '9' inne i et par sekunder for å starte det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå