Artistic.Hipster Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Mange av dere har sikkert synes det er ganske kjipt å se på alle de flotte P900 themsene jeg har laget, uten å kunne bruke dem selv, men nå er redningen her, den nyeste versjonen av magic themes er her og den gir P800 støtte for å bruke P900 themes, du kan visstnok også skifte farge på flippen nå Håper dette falt i smak hos P800 eiere(PS, nei jeg jobber ikke for symbian ware ) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 16 wievs og ingen svar? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Virket jo supert dette.. selv har jeg ikke P800, men savner veldig Themes til 3650.. Vet at det er en sånn Theme lignende sak til 3650, men denne gjor telefonen veldig mye tregere.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Virket jo supert dette.. selv har jeg ikke P800, men savner veldig Themes til 3650.. Vet at det er en sånn Theme lignende sak til 3650, men denne gjor telefonen veldig mye tregere.. vet...dumt at 3650 har symbian 1.0 og ikke 2.0 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Det kommer nok et themeprogram til 3650 også Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det kommer nok et themeprogram til 3650 også Men om det er bra, det er en annen sak - Men siden jeg ikke har en p800 (host hark*gammel*) men en p900 så kan jeg ikke si at dette interesserer meg for mye.... Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Joda, gandalf har sine bakgrunnsbilder er fine de Selv om jeg ikke ville kalle det "themes" Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Virket jo supert dette.. selv har jeg ikke P800, men savner veldig Themes til 3650.. Vet at det er en sånn Theme lignende sak til 3650, men denne gjor telefonen veldig mye tregere.. vet...dumt at 3650 har symbian 1.0 og ikke 2.0 3650 har nok Symbian 6.1 Men Series 60 1.0 bruker den. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Virket jo supert dette.. selv har jeg ikke P800, men savner veldig Themes til 3650.. Vet at det er en sånn Theme lignende sak til 3650, men denne gjor telefonen veldig mye tregere.. vet...dumt at 3650 har symbian 1.0 og ikke 2.0 3650 har nok Symbian 6.1 Men Series 60 1.0 bruker den. mente v. 1.0 av symbian 6 da... bare skrev det litt dårlig ja.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Joda, gandalf har sine bakgrunnsbilder er fine de Selv om jeg ikke ville kalle det "themes" Ja, bakgrunnsbilder ja Finn meg et bedre P900 theme Eller dra til h*lvete Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 poenget mitt var vel at det ikke finnes themes til p900, men at man kan hvis man er en flink duttebass, putte inn relativt smukke bakgrunnsbilder. Få telefoner som egentlig har themes Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hvor er alle de p900 themesene du har laget? Var bare paper og winxp innpå magicthemes fra før av. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Hvor er alle de p900 themesene du har laget?Var bare paper og winxp innpå magicthemes fra før av. Du må jo laste dem ned å legge dem inn på telefonen(link i første post ) poenget mitt var vel at det ikke finnes themes til p900, men at man kan hvis man er en flink duttebass, putte inn relativt smukke bakgrunnsbilder. Få telefoner som egentlig har themes Der er jeg veldig uenig, på P900 kan du jo skifte på alt, farger på menyene, marker og masse bittesmå filleting. Med sMan kan man til og med skifte font Hva vil du legge i begrepet "themes" da Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Er det ikke bare link til progget i den første posten a? Eller er det jeg som er litt 'merklig' i dag Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hvor er alle de p900 themesene du har laget?Var bare paper og winxp innpå magicthemes fra før av. Du må jo laste dem ned å legge dem inn på telefonen(link i første post ) poenget mitt var vel at det ikke finnes themes til p900, men at man kan hvis man er en flink duttebass, putte inn relativt smukke bakgrunnsbilder. Få telefoner som egentlig har themes Der er jeg veldig uenig, på P900 kan du jo skifte på alt, farger på menyene, marker og masse bittesmå filleting. Med sMan kan man til og med skifte font Hva vil du legge i begrepet "themes" da Tenker på themes som forandring på alt. Ikoner, oppsett, farger, bakgrunner etc. Ikke bare "bittesmå fillesaker" Men folk kan jo ha forskjellige meninger, og det har tydligvis vi to Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Er det ikke bare link til progget i den første posten a?Eller er det jeg som er litt 'merklig' i dag Beklager, du finner de her Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Fett! Nå mangler jeg bare en ting. Fete themes! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Du fikk jo mange av meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå