Gå til innhold

Finnes det A64 3200 BULK?

Mira

Anbefalte innlegg

Makter ikke å finne A64 3200+ og opp uten boxed kjøler, trenger nemlig ikke den, siden jeg har en allerede. Derfor er det kjipt å betale flere hundre for en middelmådig kjøler jeg ikke trenger.

Noen som vet om det finnes? Evnt hvem som fører det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BOXED viften til AMD64 er ikke så hakkende gale som BOXED viftene var før, CPU'en klokker faktisk et godt stykke med bare den ;)

Joa, men han sier jo at det er en middelmådig vifte, så kanskje han har en high end vifte selv, noe som gjør at han slettes ikke trenger "Boxed" vifta hvis han heller kan spare seg noen kroner på å kjøpe den som "Bulk".

Lenke til kommentar
BOXED viften til AMD64 er ikke så hakkende gale som BOXED viftene var før, CPU'en klokker faktisk et godt stykke med bare den ;)

Joa, men han sier jo at det er en middelmådig vifte, så kanskje han har en high end vifte selv, noe som gjør at han slettes ikke trenger "Boxed" vifta hvis han heller kan spare seg noen kroner på å kjøpe den som "Bulk".

:yes:

Noen som vet om det finnes boxed i salg?

Lenke til kommentar
Noen som vet om det finnes OEM i salg?

Så det på Mpx for litt siden, men nå ser jeg det ikke et jekla sted. Ser ut som du blir nødt til å kaste 200,- ut av vinduet ja (Men er jo aldri en ulempe å ha en kjøler liggende... :D)

Neida, men når det begynner å bli 3-4 så er det litt surt, men pytt pytt, må man så må man :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...