thomanil Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg får vel være ærlig jeg også. Rutinen er som alltid, er det lenge mellom US og norsk release så laster jeg det ned med en gang, for så å kjøpe det straks det kommer i butikken. Det er feil å støtte warez-scenen sånn, men da får også produsentene pengene sine. Det eneste spillet jeg ikke har gjort dette med (sett bort ifra de jeg kjøpte uten å laste ned først) er Deus Ex 2. OT: Det er seriøst på tide at spill-utgiverne tilbyr muligheten for å laste ned spillene sine mot betaling. Inpakning, papir-manualer etc gir jeg personlig beng i, bare jeg får muligheten til å kjøpe spillet ved release (ikke et par uker senere da manualen er oversatt til tysk og fransk...) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg venter til Linux versjonen kommer i butikkene jeg.... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Gleder meg som en unge til doom3 kommer i butikken, mimmrer litt ved tanken på doom, da jeg gikk vk1 satt vi og spilte doom og descent i netverk det var tider det. Skal spille doom3 på nett ja . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg har snart Doom III. seriøst, er det så mye å skryte over ? Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Seff er d noe å skryte over! Jeg spiller spillet nu! Synd for deg at du ikke har det enda da. (Eneste grunnen til at jeg har d er fordi jeg ikke gidder vente til 13aug. skal kjøpe spillet uansett) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Seff er d noe å skryte over! Jeg spiller spillet nu! Synd for deg at du ikke har det enda da. (Eneste grunnen til at jeg har d er fordi jeg ikke gidder vente til 13aug. skal kjøpe spillet uansett) jeg har hatt det siden i dag tidlig...men du ser ikke akkurat meg skryte over det.. Endret 1. august 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Ja, ok. Alle her på forumet vet at du er HL2 whore... Folk vil seff spille Doom 3 så tidlig som mulig, og vil gjerne dele gleden med andre. Synd at HW forumet bare blir verre og verre for hver dag.. Alle skal irettesette alle. (meg inkl. seff ) (ikke få meg til å begynne med mod'ene med den kvalmende dobbelt moralen deres) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 er jeg hl2 whore ? den vil jeg gjerne ha en serdeles god forklaring på Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 off topic: Det er for dumt at enkelte bare skal lage kvalme, la nå de individene som har lastet ned doom3 få "skryte" litt av det, det er ikke verdens undergang at man laster ned det for så å kjøpe spillet. Det er mange "jeg vill være moderatot azz" bruker her nå, det blir litt for trist. Det finnes en raporter knapp hvis man finner inholdet eller inlegget støtende eller forstyrrende. Hvis noen av dere klagere skal finne på å rapportere så ikke skriv " *rapportert* " det blir dumt ikke sant Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 jeg bryr meg ikke om folk foretrekker å laste ned spill istedenfor å kjøpe de, men jeg bryr meg når det er meningsløs spamming hvor de praktisk talt skriver "ædda bædda jeg har lasta ned doom3". slike ting er ikke bare tåpelig, men det kan også føre til at tråden blir stengt, noe som er rimelig unødvendig. Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 er jeg hl2 whore ? den vil jeg gjerne ha en serdeles god forklaring på Beviset du ser etter Thomas. Mye dritt slenging om Doom 3, mens HL" er bare himmelen. "Synes ikke grafikken ser så overlegen bra ut på bildene til nå jeg. Doom 3 kommer til å få total bank av Half-Life 2. Folk sier det, er derfor det sikkert ikke blir noe gøy å spille om igjen heller. Doom III er et sånt spill jeg kjøper, spiller igjennom hele spillet på normal i vanskelighetsgrad, og forhåpentligvis klarer igjennom på 20-23 timer et sted, deretter går på hylla eller QXL Half-Life 2 der i mot blir jeg å nyte CS Source, DoD, Team Fortress 2, muligens nye oppgraderingspakker, en single player del som er over dobbel så lang som Doom III sin +++ Tror Doom III etter en stund kommer til å få samme status som Far Cry har akkurat nå, mens vi fortsatt nyter HL1 i dag." PS: Er så ufattelig enig med Teknikerens siste innlegg! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (ikke få meg til å begynne med mod'ene med den kvalmende dobbelt moralen deres) Skal du, som opptil flere ganger i denne tråden har brutt forumets regler, tilkalle moderator ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 er jeg hl2 whore ? den vil jeg gjerne ha en serdeles god forklaring på Beviset du ser etter Thomas. Mye dritt slenging om Doom 3, mens HL" er bare himmelen. "Synes ikke grafikken ser så overlegen bra ut på bildene til nå jeg. Doom 3 kommer til å få total bank av Half-Life 2. Folk sier det, er derfor det sikkert ikke blir noe gøy å spille om igjen heller. Doom III er et sånt spill jeg kjøper, spiller igjennom hele spillet på normal i vanskelighetsgrad, og forhåpentligvis klarer igjennom på 20-23 timer et sted, deretter går på hylla eller QXL Half-Life 2 der i mot blir jeg å nyte CS Source, DoD, Team Fortress 2, muligens nye oppgraderingspakker, en single player del som er over dobbel så lang som Doom III sin +++ Tror Doom III etter en stund kommer til å få samme status som Far Cry har akkurat nå, mens vi fortsatt nyter HL1 i dag." PS: Er så ufattelig enig med Teknikerens siste innlegg! har JEG skrevet noe av det der ? Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) (ikke få meg til å begynne med mod'ene med den kvalmende dobbelt moralen deres) Skal du, som opptil flere ganger i denne tråden har brutt forumets regler, tilkalle moderator ? Eh... What? Tror du misforstod det der jeg. D jeg mente var at jeg ikke skulle begynne å snakke om moderatorene (f.eks Blib), for jeg blir dårlig når jeg tenker på MODERATORENES kvalme dobbelt moral. Ja, d stemmer Blib, alltid nei, fy osv om warez, men du downer nok som bare satan selv Endret 1. august 2004 av GodSlayer Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Stemmer d Thomas. Tok et kjapt søk for å finne et par setninger du har skrevet om doom 3. Men ikke ta dette så personlig da. Kos deg heller med Doom 3! D skal iallefall jeg gjøre nå Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg venter til Linux versjonen kommer i butikkene jeg.... Slenger meg på den jeg også. Det er jo bare et dataspill, ikke kuren mot kvisefri hud eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Stemmer d Thomas. Tok et kjapt søk for å finne et par setninger du har skrevet om doom 3. Men ikke ta dette så personlig da. Kos deg heller med Doom 3! D skal iallefall jeg gjøre nå nå har jeg søkt på mitt nick, samt alle innleggene som har hatt noe med doom3å gjøre, det resulterte i 4 sider.. jeg har enda ikke funnet frem til det du mener jeg har skrevet. det eneste jeg kanskje kan har skrevet er den delen med at grafikken ikke var overlegen bra på skjermbildene. kan jeg få en direktelink til en tråd hvor jeg har skrevet noen av disse tingene ? synes det virker usannsynlig,hadde vært greit å sett det med mine egne øyne. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Det er så mange rapporteringer på denne tråden om oppfordring til å laste ned spillet etc. Stenger denne inntil videre slik at jeg får gått gjennom denne slik at de som skal ha advarsel får dette. Minner dere om at DOOM 3 ennå ikke er gitt ut. Minner og om retningslinjene for forumet Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Denne åpnes når den er gjennomgått Edit: Har nå gjennomgått tråden og mange, veldig mange har greid å få seg en advarsel. Tråden har dessuten kommet så ut av sporet at jeg ikke ser grunn til å åpne den igjen. Alle som skryter av å ha spillet eller oppfordrer andre til å laste det ned får en skikkelig ripe i lakken fremover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg