Gå til innhold

Noen må ha Doom III allerede.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
øh?  Jeg er ikke noen stor doom fan, men Doom3 grafikken ER overlegen det som er av spill nå...

men bare vent til hl2 kommer...det blir jo revolusjon innen grafikk omtrent :dribble:

Jeg mener nå at hverken hl2 eller doom 3 blir en grafisk revolusjon, der gjorde Far Cry en tjuvstart... :) Men gleder meg vanvittig til å bli skremt filla av i doom, og leke med AI og fysikk i hl!

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Spillet ligger ute nå :)

Doom 3 er jo bygd for 512mb skjermkort så jeg vil ikke si at man kan sammenligne det med Far Cry. Far Cry var pent med sine pixelshadere men Doom 3 tar mapping,modellering,lyd til en heeeelt annen level. Du kommer til å bli usikker når du entrer mappene sine du vet ikke hvor smarte A.I`en er . Textur er ikke lenger textur :)

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar
Ingen som frykter at spillet vil floppe?  :hmm:

Det har jo skjedd før....

Håper ikke det skjer, men eg har ikkke pc til å spille det allikavel  :whistle:

Tviler på det vil floppe ihht antall solgte eks iallfall.... :D

Jeg er ganske sikker på at de har fått til skrekkfilm-feelingen (høy skvette-i-stolen-faktor), og ganske imponerende grafikk. Alt utover det er en bonus, hva?

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Ingen som frykter at spillet vil floppe?  :hmm:

Det har jo skjedd før....

Håper ikke det skjer, men eg har ikkke pc til å spille det allikavel  :whistle:

Tviler på det vil floppe ihht antall solgte eks iallfall.... :D

Jeg er ganske sikker på at de har fått til skrekkfilm-feelingen (høy skvette-i-stolen-faktor), og ganske imponerende grafikk. Alt utover det er en bonus, hva?

Bare det ikke blir ett spill som er utrolig kult den første timen, men etter en stund går du lei av det :(

HL2 kommer i hvertfall ikke til å floppe, tilogmed betaen var gøy :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
JEG LASTER NED DOOM3 NÅ SKAL POSTE SCREENS SOM BEVIS SENERE :D:thumbup::w00t:

wow, thats like, so cool.

ingen flere som allerede har det ?

Lenke til kommentar
JEG LASTER NED DOOM3 NÅ SKAL POSTE SCREENS SOM BEVIS SENERE :D:thumbup::w00t:

Får bare håpe at noen moderatorer sender IP'en din samt en forklaring på at du bedriver ulovligheter til ISP'en din.

Hadde vært kos og du fikk en stor bot og fengselsstraff.

Makan til idioti har jeg ikke sett på en stund, du klarte jo tilogmed å skrive hele innlegget i caps... :roll:

Lenke til kommentar
Får bare håpe at noen moderatorer sender IP'en din samt en forklaring på at du bedriver ulovligheter til ISP'en din.

Hadde vært kos og du fikk en stor bot og fengselsstraff.

Hvilken ulovlighet driver han med da? I dette landet er det vel lov å laste ned så lenge en ikke deler det videre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...