Camron Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 øh? Jeg er ikke noen stor doom fan, men Doom3 grafikken ER overlegen det som er av spill nå... men bare vent til hl2 kommer...det blir jo revolusjon innen grafikk omtrent Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) øh? Jeg er ikke noen stor doom fan, men Doom3 grafikken ER overlegen det som er av spill nå... men bare vent til hl2 kommer...det blir jo revolusjon innen grafikk omtrent Jeg mener nå at hverken hl2 eller doom 3 blir en grafisk revolusjon, der gjorde Far Cry en tjuvstart... Men gleder meg vanvittig til å bli skremt filla av i doom, og leke med AI og fysikk i hl! Endret 1. august 2004 av thomanil Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Spillet ligger ute nå Doom 3 er jo bygd for 512mb skjermkort så jeg vil ikke si at man kan sammenligne det med Far Cry. Far Cry var pent med sine pixelshadere men Doom 3 tar mapping,modellering,lyd til en heeeelt annen level. Du kommer til å bli usikker når du entrer mappene sine du vet ikke hvor smarte A.I`en er . Textur er ikke lenger textur Endret 1. august 2004 av Tahiro Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Spillet ligger ute nå Ikke i butikkene, din luring.. Endret 1. august 2004 av thomanil Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 doom 3 er doom3 eller? :S og _ChInky_ : alt for lang signatur, maks fire linjer! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Ingen som frykter at spillet vil floppe? Det har jo skjedd før.... Håper ikke det skjer, men eg har ikkke pc til å spille det allikavel Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Ingen som frykter at spillet vil floppe? Det har jo skjedd før.... Håper ikke det skjer, men eg har ikkke pc til å spille det allikavel Tviler på det vil floppe ihht antall solgte eks iallfall.... Jeg er ganske sikker på at de har fått til skrekkfilm-feelingen (høy skvette-i-stolen-faktor), og ganske imponerende grafikk. Alt utover det er en bonus, hva? Endret 1. august 2004 av thomanil Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Ingen som frykter at spillet vil floppe? Det har jo skjedd før.... Håper ikke det skjer, men eg har ikkke pc til å spille det allikavel Tviler på det vil floppe ihht antall solgte eks iallfall.... Jeg er ganske sikker på at de har fått til skrekkfilm-feelingen (høy skvette-i-stolen-faktor), og ganske imponerende grafikk. Alt utover det er en bonus, hva? Bare det ikke blir ett spill som er utrolig kult den første timen, men etter en stund går du lei av det HL2 kommer i hvertfall ikke til å floppe, tilogmed betaen var gøy Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 JEG LASTER NED DOOM3 NÅ SKAL POSTE SCREENS SOM BEVIS SENERE Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 JEG LASTER NED DOOM3 NÅ SKAL POSTE SCREENS SOM BEVIS SENERE wow, thats like, so cool. ingen flere som allerede har det ? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 JEG LASTER NED DOOM3 NÅ SKAL POSTE SCREENS SOM BEVIS SENERE Luring.... Veldig smart å hyle om det på et av landets største forum. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 JEG LASTER NED DOOM3 NÅ SKAL POSTE SCREENS SOM BEVIS SENERE Får bare håpe at noen moderatorer sender IP'en din samt en forklaring på at du bedriver ulovligheter til ISP'en din. Hadde vært kos og du fikk en stor bot og fengselsstraff. Makan til idioti har jeg ikke sett på en stund, du klarte jo tilogmed å skrive hele innlegget i caps... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 er da litt morsomt er jo bare litt hysteri, tenk når half life 2 slippes, blir da minst like ille Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Får bare håpe at noen moderatorer sender IP'en din samt en forklaring på at du bedriver ulovligheter til ISP'en din.Hadde vært kos og du fikk en stor bot og fengselsstraff. Hvilken ulovlighet driver han med da? I dette landet er det vel lov å laste ned så lenge en ikke deler det videre. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Det er lov å laste ned musikk og filmer, men ikke programvare. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) er da litt morsomt er jo bare litt hysteri, tenk når half life 2 slippes, blir da minst like ille Ja, det koker så avgjort litt på nettet i dag... Endret 1. august 2004 av thomanil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) http://www.fanta.dk/news.asp?nid=BAB79E22-...2E-D09842475B57 Endret 1. august 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Gleder meg til doom3 nå, betaen var ingen høydare da man ikke kunne stille på grafikken. Det ser ut som om dobbelmoralen råder her! De som hyler høyest er vel de som laster mest tenker jeg. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 http://www.fanta.dk/news.asp?nid=BAB79E22-...2E-D09842475B57 Kjempebra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg