Gå til innhold

Noen må ha Doom III allerede.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ligger ihvertfall noen versjoner klar til nedlasting ferdig cracket av div. warezgrupper allerede også.

Ikke at jeg skal laste det ned, bare sjekket opp.

(Er ikke akkurat fan av slike spill).

Den eneste "warez" versjonen som ligger ute på nettet er en beta versjon av spillet. Fullversjonen er enda ikke kommet....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

altså, fullversjonen er fortsatt ikke å oppdrive på nett.

hvis man har "flaks" så er det kanskje noen privatpersoner som legger ut et image av spillet slik at man kan sitte klar til en av gruppene slipper en cracked versjon, så trenger man bare å laste ned cracken.

hvis noen har tenkt til å laste ned spillet, så anbefaler jeg egentlig å vente til en skikkelig release gruppe har sluppet det, og det er nok enda en dag igjen til det skjer.

Lenke til kommentar

hvis man har "flaks" så er det kanskje noen privatpersoner som legger ut et image av spillet slik at man kan sitte klar til en av gruppene slipper en cracked versjon, så trenger man bare å laste ned cracken.

hvis noen har tenkt til å laste ned spillet, så anbefaler jeg egentlig å vente til en skikkelig release gruppe har sluppet det, og det er nok enda en dag igjen til det skjer.

Enig med deg der... :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

Enig med deg der... :yes:

men er man smart så kjøper man spillet i butikken :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg har en forhåndsbestilling liggende inne, men det er enda over 2 uker til man får det her i norge..jeg har ikke tenkt til å vente så lenge.

Lenke til kommentar
:D Har skaffet meg en kopi av den ferdige verjonen av DOOM III!!!! :thumbup:

Er det noen andre som har det??

Hvordan klarte du det? :whistle:

På internett... 3 cd-er (ISO) Rein kopi av orginal cd-ene :)

Nemmen! Kødder du? Så fantastisk. Eller ikke.

Man diskuterer ikke warez her. ;)

Lenke til kommentar
:D Har skaffet meg en kopi av den ferdige verjonen av DOOM III!!!! :thumbup:

Er det noen andre som har det??

Hvordan klarte du det? :whistle:

På internett... 3 cd-er (ISO) Rein kopi av orginal cd-ene :)

Nemmen! Kødder du? Så fantastisk. Eller ikke.

Man diskuterer ikke warez her. ;)

Eg berre svarte på TOPIC!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...