Goophy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Kanskje det er et damemonster da... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 oi. Han har ikkje noe kuk jo :o Synes nå de kunne laga monsterene anatomisk korrekte! ...kanskje det er en HUN ! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 oi. Han har ikkje noe kuk jo :o Synes nå de kunne laga monsterene anatomisk korrekte! Synd og skam at det ikke var det nei. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Kanskje det er et damemonster da... Burde sett innover tissen da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Folkens...hva har man sagt om Off-Topic snakk? Hold dere til emne Lenke til kommentar
værdama Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 skjekka det du og kanskje han er en transevesit.. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Det ligger ihvertfall noen versjoner klar til nedlasting ferdig cracket av div. warezgrupper allerede også.Ikke at jeg skal laste det ned, bare sjekket opp. (Er ikke akkurat fan av slike spill). Den eneste "warez" versjonen som ligger ute på nettet er en beta versjon av spillet. Fullversjonen er enda ikke kommet.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 altså, fullversjonen er fortsatt ikke å oppdrive på nett. hvis man har "flaks" så er det kanskje noen privatpersoner som legger ut et image av spillet slik at man kan sitte klar til en av gruppene slipper en cracked versjon, så trenger man bare å laste ned cracken. hvis noen har tenkt til å laste ned spillet, så anbefaler jeg egentlig å vente til en skikkelig release gruppe har sluppet det, og det er nok enda en dag igjen til det skjer. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 altså, fullversjonen er fortsatt ikke å oppdrive på nett.hvis man har "flaks" så er det kanskje noen privatpersoner som legger ut et image av spillet slik at man kan sitte klar til en av gruppene slipper en cracked versjon, så trenger man bare å laste ned cracken. hvis noen har tenkt til å laste ned spillet, så anbefaler jeg egentlig å vente til en skikkelig release gruppe har sluppet det, og det er nok enda en dag igjen til det skjer. Enig med deg der... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 altså, fullversjonen er fortsatt ikke å oppdrive på nett.hvis man har "flaks" så er det kanskje noen privatpersoner som legger ut et image av spillet slik at man kan sitte klar til en av gruppene slipper en cracked versjon, så trenger man bare å laste ned cracken. hvis noen har tenkt til å laste ned spillet, så anbefaler jeg egentlig å vente til en skikkelig release gruppe har sluppet det, og det er nok enda en dag igjen til det skjer. Enig med deg der... men er man smart så kjøper man spillet i butikken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 jeg har en forhåndsbestilling liggende inne, men det er enda over 2 uker til man får det her i norge..jeg har ikke tenkt til å vente så lenge. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Oh my.. dette kan bli rått, kan bli rått, kan bli rått! Endret 31. juli 2004 av Radial Lenke til kommentar
_Ch|nkY_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har skaffet meg en kopi av den ferdige verjonen av DOOM III!!!! Er det noen andre som har det?? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Har skaffet meg en kopi av den ferdige verjonen av DOOM III!!!! Er det noen andre som har det?? Hvordan klarte du det? Endret 1. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 _Ch|nkY_, og hva så? Antar du ikke har skaffet deg det på lovlig vis. Signaturen din er også ulovlig lang... Lenke til kommentar
_Ch|nkY_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har skaffet meg en kopi av den ferdige verjonen av DOOM III!!!! Er det noen andre som har det?? Hvordan klarte du det? På internett... 3 cd-er (ISO) Rein kopi av orginal cd-ene Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har skaffet meg en kopi av den ferdige verjonen av DOOM III!!!! Er det noen andre som har det?? Hvordan klarte du det? På internett... 3 cd-er (ISO) Rein kopi av orginal cd-ene Nemmen! Kødder du? Så fantastisk. Eller ikke. Man diskuterer ikke warez her. Lenke til kommentar
_Ch|nkY_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har skaffet meg en kopi av den ferdige verjonen av DOOM III!!!! Er det noen andre som har det?? Hvordan klarte du det? På internett... 3 cd-er (ISO) Rein kopi av orginal cd-ene Nemmen! Kødder du? Så fantastisk. Eller ikke. Man diskuterer ikke warez her. Eg berre svarte på TOPIC!! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Ser du er nytt medlem _Ch|nkY_, leste du disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg