Windoge Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Dette skal visstnok ikke være fake: http://img.photobucket.com/albums/v290/jle...19/IMGA0764.jpg http://img.photobucket.com/albums/v290/jle...19/IMGA0761.jpg http://img.photobucket.com/albums/v290/jle...19/IMGA0760.jpg http://img.photobucket.com/albums/v290/jle...19/IMGA0759.jpg Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hmm.... Det er vel ikke legne før piratversjonen av spillet er på nette ettersom den ofisielle lanseringsdatoen ikke er lagngt unna..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hmm.... Det er vel ikke legne før piratversjonen av spillet er på nette ettersom den ofisielle lanseringsdatoen ikke er lagngt unna..... Det kommer vel etter den 3. eller noe ja (piratversjonen ) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Hmm.... Det er vel ikke legne før piratversjonen av spillet er på nette ettersom den ofisielle lanseringsdatoen ikke er lagngt unna..... Det kommer vel etter den 3. eller noe ja (piratversjonen ) Men vi må vente til den 14, var det slik? Tror nok ganske mange blir fristet i mellomtiden. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 En drøss av folk jobber med å produsere de ferdige pakkene med DOOM 3. Godt mulig det er en av dem står bak dette. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 En drøss av folk jobber med å produsere de ferdige pakkene med DOOM 3. Godt mulig det er en av dem står bak dette. De spiller vel de også ja. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Er vel en del Alpha og Beta-testere som har fått de respektive utgavene til testing nå, kanskje for en stund siden også. De pleier alltid å poste screenshots og videoer overalt. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Får de innpakningen også? Jeg så for meg at de bare fikk en buggy disk. Endret 31. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 De har nå i allefall ikke lastet ned DOOM på nett! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 De får vel bare en blank CD med spillet på vil jeg tro. Eller kanskje de har Alpha og Beta-esker og manualer også. Aner ikke, med andre ord. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Snodig at det ikke var noen screenshots fra gameplayet. Men det er kanskje fordi det finnes en del ute på nettet allikevel. Aner ikke, med andre ord. Vi er to. Endret 31. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Her og IGN.com at informarsjonen stammer fra. Har hatt tysk i 3 eller 4 år nå men skjønner ikke kvekket av det det står der. "Wie einge GameStop Läden in Süd-Kalifornien und der Ostküste der USA berichten, werden diese ihre Doom³ Versionen schon am 31.Juli erhalten. Ganze 3 bzw. 2 Tage bevor Doom³ offiziell verkauft wird. In Deutschland herrscht die Situation, dass Activision sofort Klage erhebt, wenn die deutsche Doom³ Version vor dem 12. August verkauft wird. Wie Activision hierrauf reagiert bleibt abzuwarten. EB Games erwiderte, falls GameStop früher mit dem Verkauf anfangen sollte werde man sofort nachziehen und ausliefern. Egal was Activision sagt, die Gamer werden sich freuen. Many GameStop stores in the Southern California area have confirmed that they should be getting their shipments of DOOM 3 on July 31... A couple of representatives at the EB games stores said that if other outlets start selling the game early and breaking the embargo, they will also as soon as they get the game in." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 kort sagt, flere har fått tak i spillet alt for tidlig, de første har faktisk fått tak i det 29juli. gamestop skal visst begynne salget i morgen og flere privatpersoner har allerede fått sin versjon levert på døren av ups. øyeblikket er endelig her Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Det ligger ihvertfall noen versjoner klar til nedlasting ferdig cracket av div. warezgrupper allerede også. Ikke at jeg skal laste det ned, bare sjekket opp. (Er ikke akkurat fan av slike spill). Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Med tanke på at det skal slippes i USA om en ukes tid så er det ikke så rart at enkelte har fått tak i det allerede. Distribusjonen fra produsent -> grossist -> butikk er jo ikke noe som er mulig å få til i løpet av et døgn akkurat, så det er godt mulig at enkelte butikkjeder allerede har det på sitt hovedlager eller endog på bakrommet, klart til å settes ut i hyllene så snart releasedagen kommer. Endret 31. juli 2004 av Shimano Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Det ligger ihvertfall noen versjoner klar til nedlasting ferdig cracket av div. warezgrupper allerede også.Ikke at jeg skal laste det ned, bare sjekket opp. (Er ikke akkurat fan av slike spill). Ikke enda... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Synes ikke grafikken ser så overlegen bra ut på bildene til nå jeg. Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Synes ikke grafikken ser så overlegen bra ut på bildene til nå jeg. øh? Jeg er ikke noen stor doom fan, men Doom3 grafikken ER overlegen det som er av spill nå... Endret 31. juli 2004 av INTERcEPTOR Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Akkurat det bilde var ganske greit ja. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 oi. Han har ikkje noe kuk jo :o Synes nå de kunne laga monsterene anatomisk korrekte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg