Alt-Ctrl Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg får denne feilmeldinga hvert minutt poppendes opp på skjermen. Satans irriterende når jeg skal skirve i forum og spille. "IEXPLORE.exe has generated errors and will be closed by Windows. You will need to restart the program An error log is being created." Noen som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt problemet? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Uninstallere IE og gå overt til opera? Lenke til kommentar
akh Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Uninstallere IE og gå overt til opera? samme forslag Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 http://windowsupdate.microsoft.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg fikk den feilmeldingen når jeg ikke hadde FSB og RAM 1:1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Uninstallere IE og gå overt til opera? Typisk overklokking problem .(eller minne feil , timings etc) Bruker faktisk selv internet explorer som første test etter en overklokking før jeg går vidrere til superpi og prime . Tilfeldig at det vises i IE grunnet ressursbruken . ... Endret 30. juli 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Uninstallere IE og gå overt til opera? Helt feil Gå over til Mozilla Firefox Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Glemte å skrive at Internet Explorer ikke var oppe i det hele tatt, jeg bare brukte Opera. Men det er borte nå, restarta. LoL Ville ikke restarte siden jeg hadde kommi halvveis i en fil på 150MB og jeg måtte starte på nytt hvis jeg restarta :-( Men takk for tips folkens. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå