musicmixer04 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hjelp ...akkurat ferdig med å bygge min athlon 64, men asus k8v se deluxe.. har et aspire x-dreamer II kabinett.. alt er tilkoblet, skal funke, men når jeg skal slå på foran skjer det IKKE NOE,..... hovedkortet lyser når jeg slår på strømforsyninga.. er nesten 100% sikker på at jeg har kobla alle pinnene til av/på knapper riktig(tror jeg da)... noen som har noe forslag?????????? takker for all hjelp.. nå er jeg ganske STUCK!!!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 røsk ut alle pinner til påknapp etc og sett dem i på nytt kan hende at du har satt i litt feil Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 hm nå har jeg snudd pinnene fram og tilbake og prøvd i en evighet... kunne det ha vært noe annet jeg har gjort for at den ikke starter???? noen som har det samme kortet? har ikke rørt jumpere etc... hovedkortet lyser når strømmen er på.,.... takker for svar IM STUCK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå