musicmixer04 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hjelp ...akkurat ferdig med å bygge min athlon 64, men asus k8v se deluxe.. har et aspire x-dreamer II kabinett.. alt er tilkoblet, skal funke, men når jeg skal slå på foran skjer det IKKE NOE,..... hovedkortet lyser når jeg slår på strømforsyninga.. er nesten 100% sikker på at jeg har kobla alle pinnene til av/på knapper riktig(tror jeg da)... noen som har noe forslag?????????? takker for all hjelp.. nå er jeg ganske STUCK!!!! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 litt feilposta men.. hvor stor er din psu.. har nøyaktig det samma hk og cpu som deg.. skjedde det samma.. problemet var forliten psu.. Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 ac input 230V 4.5A 50hz dc output 400W under står noen volt verdier sammenlignet med ampere.. står at den passer for P4 .. any clue? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 prøv å bytt litt om på kontaktene.. det som trekker mye strøm tar du får seg selv.. ha bare det du trenger plugget i.. ikke ekstar vifter, katoder og slikt.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Flyttes til Annet om hardware siden det er feilsøking og man ikke vet hva som er feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå