Peer6548 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg har lenge holt på med å støy dempe min pc. jeg har hatt inn støydempings matter fra mist og jeg har montert inn vannkjøling, men en ting plager meg veldig mye, Hardisk Støyen. hva kan jeg gjøre for å minske støy nivået. Har 2 x Western Digital Caviar 160 GB 1 x Western Digital Caviar 200 GB SATA. 1 x Western Digital Raptor 36 GB SATA. TAkker For alle Svar Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 prøv med oppheng. kan lagest selv med en sykkel slange Lenke til kommentar
razer Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Selv bruker jeg Zalman sine kjølere/støydempere.. Fungere bra nok for mitt bruk.. Visst du ikke må ha super ytelse, kan du laste ned et program som heter IBM Feature tool, der kan du stille akustikken osv. (har gjort det på den ene disken min, en WD) og den blir virkelig silent! Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) eg maina atte du e nesten altfor kresen når du ha vannavkjøling og støydempingsmatte, og maina atte hdd'ane bråka for mykje!! men prøv å haing dei opp i 5,25 brønn vist du ha plass! Endret 7. august 2004 av Skibbe10 Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 eg maina atte du e nesten altfor kresen når du ha vannavkjøling og støydempingsmatte, og maina atte hdd'ane bråka for mykje!! men prøv å haing dei opp i 5,25 brønn vist du ha plass! haing dei opp? trodde det var bokmål man skulle bruke her jeg... ingen harde følelser.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 haing dei opp? trodde det var bokmål man skulle bruke her jeg... ingen harde følelser.. Eller nynorsk. Dialekter kan være veldig vanskelige å lese. Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Har også western hdd'er og de høres jo ut som sementblandere så jeg skjønner godt at du vil at de skal holde litt kjeft. Jeg kjøpte iallefall denne typen på microplex "Sunbeam PCI HDD Silencer" og da ble det tyst på den. men det billigste og enkleste er jo gummioppheng som noen foreslår her. har selv prøvd det med røde fine syltestrikker og det fungerte. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Selv bruker jeg Zalman sine kjølere/støydempere.. Fungere bra nok for mitt bruk.. Visst du ikke må ha super ytelse, kan du laste ned et program som heter IBM Feature tool, der kan du stille akustikken osv. (har gjort det på den ene disken min, en WD) og den blir virkelig silent! Kordan virker det programmet? Minker du ytelsen på disken, eller ka? Og korfor må eg lage en boot-diskett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå