Gå til innhold

Geforce MX 440 Problemer

DJ SAS

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt et spitter nytt Creative Geforce MX 440 kort og jeg får d ikke til å virke :sad:

Hovedkortet vil ikke finne skjermkortet, skjermen er svart når jeg slår på maskin.Noen andre som har hatt samme problemet? Eller kanskje vet svaret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viktig hva slags HK du har. Hvis det er MSI (spesielt pro2-serien), er det sannsynligvis lite du kan gjøre.

Hvis det IKKE er et MSI HK, har du slått over til standard VGA før du restartet og satt inn det nye kortet?? Gjør det.

Jakob

Lenke til kommentar

For det første må du være sikker på at hovedkortet ditt støtter AGP 2.0 standarden....Så hvis ditt hovedkort ikke er up to date så er det som tidligere nevt ingenting å gjøre bortsett fra å sende tilbake skjermkortet, eller kjøpe nytt hovedkort...

Lenke til kommentar

Har et Via Shuttle AV 61 Hovedkort, Intel Celeron 600Mhz, 384 MB ram, ikke store greier men men :smile:

Er d noen måte jeg kan sjekke om hovedkortet støtter AGP 2.0?

[ Denne Melding var redigert av: DJ SAS på 2002-04-27 14:28 ]

Lenke til kommentar

Ja, du kan laste ned f.eks Sisoftwarte sandra 2002 pro(fra kazaa eller noe). Velg PCI, AGP, Cardbus buses information, sjekk på "AGP capabilities". Står det versjon 2.00 der støtter det AGP 2.00 (tror jeg ganske sikkert).

Jakob

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...