gjermundnes Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Apell: jeg liker ikke hårete damer jeg liker ikke tannpirkere jeg liker ikke tanntråd jeg liker ikke måser jeg liker ikke idol jeg liker ikke idol kjartan jeg liker ikke idol sandra jeg liker ikke american idol jeg liker ikke sanasol jeg liker ikke lano jeg liker ikke tyggegummi me lakris smak Lenke til kommentar
cerion Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg liker ikke Folk som bruker overdrevent mange engelske ord Jeg liker ikke deg Lenke til kommentar
lodott Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) [quote)jeg liker ikke tannpirkere jeg liker ikke tanntråd Så hva renser du tennene med når du har et kilo kjøtt mellom dem? Lar det råtne? Teit tråd...og jeg svarer på den. Endret 30. juli 2004 av lodott Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg liker ikke folk som oppretter fjorten-tusen idiotiske, meningsløse tråder samme dag som de registrerer seg på dette forumet. Jeg liker ikke folk som tar forumet i bruk aktivt, uten å lese retningslinjene eller nett-etikette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg