Hidden Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Jøss, tenkte jeg det ikke. Jeg har opplevd det oftere og oftere i det siste at folk har spurt meg om penger. Jeg gav litt til de første, men nå har jeg sluttet da det begynner å bli litt drøyt. Har heller aldri spurt folk om penger selv, og stusset litt over at folk egentlig gjorde det. Det er jo egentlig litt småfrekt. Og hvor vanskelig er det egentlig å skaffe seg penger på vanlig måte? Enkelte skal bare ha litt utstyr, og vet egentlig ikke hvor mye penger de trenger. De bare spør om en kan gi så mye jeg har mulighet til. Tenkte egentlig ikke noe over det, bare sa at det ikke var aktuelt. Nå har jeg i hvert fall flere gode grunner til å si nei. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Er ikke dette bare kult da? Man kan jo få beggards guild, og alle som ikke er medlem av denne kan bli banka opp for å tigge på feil "turf" :smile: Minner meg om beskrivelsene av større byers undergrunn i de fleste fantasybøker som har slike. Fra ett rollespill synspunkt er vel dette bare bra? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Hadde vært fett hvis det hadde vært noen sjapper som drev salg under disken (narko, ulovlige våpen osv.). Du som den avhengige knarkisen du er må ofte tilbake for å kjøpe mer. En dag når du er der kommer 12 politifolk stormende inn - en razzia! Du og selgeren blir arrestert og kjørt hardt i avhør flere timer. Så kommer advokaten din og betaler deg ut. Nå må du flykte...! Det hadde vært noe til online-spill det! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 -tiggere i onlinespill? Støter på dem nok som det er på gata IRL :razz: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Hmm. Dette hørte da bare ut som noe som som gjør spillet mer realistisk... Om du ikke vil gi til tiggerne, så la vær. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 dette bekrefter noe jeg har mistenkt lenge, har sett igjen flere som har gått og spurt etter penger hver eneste dag, på den tiden jeg hadde komt meg opp ti lvl's så gikk dem fortsatt og spurte etter penger og ikke oppnådd ett eneste nytt nivå. jeg har delt ut penger og utstyr til mange nybegynnere, men har nå sluttet totalt med det pga alle folkene som går og tigger nå, nå hjelper jeg kun folk i min organisasjon. Jeg har også møtt på vennlige folk som som etter litt snakk har gitt meg utstyr, NCU memory crystaller for eksempel, eller nye Vektor's eller SA home defender's, alle meget høy kvalitet (160+), har også gitt vekk ting og tang til newbies jeg har møtt på. ting jeg ikke kan bruke men dem kan. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Er prostitusjon et utbredt problem i spillet? Knarkere som må finansiere forbruket sitt med å selge seg Ellers er det jo lønnsomt å være tigger. Leste en artikkel der en tigger tjente 400 kr/h på det. Ikke mange som kan vise til en slik timeslønn. (Kanskje toppledelsen i Telenor) Husker jo etter sex games på C64. Kunne jo sett noe ut som det. Eller Hot Date. Det hadde jo vært vann på mølla for en datanerd. Eneste som kunne vært kiipt var hvis EN som gav seg ut for å være dame.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 slutta å spille AO jeg fordi jeg ikke hadde tid til å spille så mye at jeg ble no god men det var en gang jeg møte på en i skogen å han bare ga meg 50.000 sån uten videre, jaja kult tengte jeg men så får jeg ikke brukt dem pga at allt det kule utstyret er over min lvl (level 10 adventurer) å jeg tror jeg har misplasert en del ip poeng. Lenke til kommentar
HardCubed Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Kan du drepe disse tiggerne? Jeg har ikke spillt AO før og det hørest ganske så kult ut. Men kan man ikke, hvis noen kommer og tigger, bare dra ut en big fucking gun og si "Suck on this!"? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 11:42, HardCubed skrev:Kan du drepe disse tiggerne? Jeg har ikke spillt AO før og det hørest ganske så kult ut. Men kan man ikke, hvis noen kommer og tigger, bare dra ut en big fucking gun og si "Suck on this!"? nei ikke hvor som helst, bare på spesielle arenaer og friluftsområder hvor folk kjemper mot hverandre. Men man skal være godt forberedt før man går til et slikt område, da du blir drept med engang hvis du ikke er dreven i det :sad: mvh nerd-light Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå