Gå til innhold

Themes - For alle mobiltelefoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet ikke om det finnes programmer...

men det som funker er jo og laste ned et theme... eller føre over et fra mobilen til pc.

så tar du og gjør om filen til .zip, da har du tilgang til alt i den... da kan man legge til lyder bakgrunner osv :)

Lenke til kommentar

hmm spørre om andre kan lage theme :D

Har selv bestillt M65 og datakabel.

Så hvis noen kunne laget ett fancy theme til meg ville jeg blitt veldig lykkelig :) Har aldri hatt hverken mobil med fargeskjerm eller siemens før så jeg er helt blank.

Så hvis noen snille sjeler kunne tenke seg til å lage ett theme til meg?

Vil jeg gjerne ha ett katatonia theme til M65 :roll:

For de som ikke visste det er katatonia ett band :yes:

Endret av OterOter
Lenke til kommentar
De har det på www.club-siemens.net :-)

ja jeg fant det nå 2 min etter jeg hadde skrevet det i forumet..

har lasta det ned i alle fall men er kabel det beste å bruke for å overføre ting til mobilen i og med at man kan ha fw oppgradering her og sånn eller er det like bra med blåætann adapter?

kommer jo til å kjøpe en av disse når jeg får telefonen..

Lenke til kommentar

@orangeSPV:

nokia 6230 kan ikke ha themes.... eller du kan sikkert endre utseende på hele tlfn men det er sikkert vanskelig... jeg har rett og slett ikke peil på n6230 themes, jeg søkte på google men fant inget

@Lech_Nech:

Du kan ha themes på den, men det er vanskelig, det står noe om det på club-siemens forumet: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=38391

den nederste posten der ^ , burde være til nytte, de har jo mange wallpapers til mobilen der da....

hvis du vil gjøre det som står der, så har dem 3 siemens cx65 themes på zedge.no

Endret av FrepEtT
Lenke til kommentar
noen som har peiling på når club-siemens får opp wap siden sin? og kan noen laste opp cx/m65 themes til zedge? jeg har ikke kabel eller IR så wap er eneste måten jeg kan få themes på. :thumbdown:

de har themes til begge de mobilene på zedge... 3 stykk

vet ikke når wap siden til cclub-siemens kommer opp.. du får følge med på siden dems da vel...

du kan jo laste ned club-siemens themes og uploade dem til zedge selv og overføre til "mine temaer" så kan du laste ned fra wap på zedge...

men du må IKKE si at du har lagd dem hvis du skal laste opp til zedge, for det er #@¤%&

Endret av FrepEtT
Lenke til kommentar
@orangeSPV:

nokia 6230 kan ikke ha themes.... eller du kan sikkert endre utseende på hele tlfn men det er sikkert vanskelig... jeg har rett og slett ikke peil på n6230 themes, jeg søkte på google men fant inget

@Lech_Nech:

Du kan ha themes på den, men det er vanskelig, det står noe om det på club-siemens forumet: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=38391

den nederste posten der ^ , burde være til nytte, de har jo mange wallpapers til mobilen der da....

hvis du vil gjøre det som står der, så har dem 3 siemens cx65 themes på zedge.no

okej.. takk for at du prøvde;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...