tullingtom Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei! Kan noen lage en trinn-for-trinn -instruksjon om hvordan man bruker overnevnte DSL/Cable-modem til å koble til Online ADSL, uten å måtte bruke det modemet som følgte med ADSL-pakken (et eller annet Speed-tutch-modem)? Jeg komme rmeg inn i DSL/cable-modemet, men er ikke sikker på hva jeg skal gjøre. Kan noen være så snille? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 1: les manualen der står det meste du trenger 2: følg veiviseren som dukker opp når du logger på og pass på å velge PPPoE/"tilkobling med brukernavn/passord" eller hva det nå heter Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei! Kan noen lage en trinn-for-trinn -instruksjon om hvordan man bruker overnevnte DSL/Cable-modem til å koble til Online ADSL, uten å måtte bruke det modemet som følgte med ADSL-pakken (et eller annet Speed-tutch-modem)? Har det et innebyggd ADSL-modem? Hvis ikke må du ha et modem i tilegg. Lenke til kommentar
tullingtom Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Tror ikkje jeg har manualen noen plass. Har prøvd litt, men får det ikke til. Det er mulig å bruke den 3Com-saken som erstatning for modemet, ikke sant? Det var noen som sa det ikke går ann. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Det er mulig å bruke den 3Com-saken som erstatning for modemet, ikke sant? Det var noen som sa det ikke går ann. De fleste av disse kan ikke erstatte modemet, 3com har en nokså nylig lansert kombinert router og modem. Lenke til kommentar
tullingtom Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Under "Interenettinnstillinger" kan jeg skriveinn brukernavn og passord. Jeg har prøvd å lese her på forumet, og har fårstått at jeg skal bruke det som heter "PPOPE" siden jeg har Telenor. Siden jeg kan det vil den vel virke som modem når jeg har gjort rett? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Siden jeg kan det vil den vel virke som modem når jeg har gjort rett? Det har ingenting med om den har innebyggd modem eller ei, navnet tyder på at dette er en rein router som må snakke TCP/IP med et modem eller annet nettverksutstyr. Hva er typebetegnelsen på den? Lenke til kommentar
tullingtom Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 eNESTE JEG SER PÅ DEN ER 3CRWES1196. oGSÅ oFFICEcONNECT wIRELESS cABLE/dsl gATEWAY. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 eNESTE JEG SER PÅ DEN ER 3CRWES1196. oGSÅ oFFICEcONNECT wIRELESS cABLE/dsl gATEWAY. Sjekk betegnelsen en gang til i og med den ikke ser ut til og stemme med noe 3com produkt. Lenke til kommentar
tullingtom Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Det skulle være 5 istede for S. 3CRWE51196 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Det skulle være 5 istede for S. 3CRWE51196 Dette er en rein router uten noen form for modem. Lenke til kommentar
tullingtom Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Okey. Men takk for hjelpen. Da slipper jeg å prøve flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå