John Kr Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Er det noen av dere som har installert den nye DX9C? Tørr ikke å installere det før jeg har hørt om erfaringer..... Jeg kjører XP pro. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Har det, og merker ikke noe særlig forskjell. Ytelsen gikk faktisk litt ned i Far Cry og 3DMark 03 Men, det kan komme av at driverne ikke er helt super enda. Men du kan helt trygt installere det Endret 30. juli 2004 av dofferneo Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Dx9c gir bare SM2b og SM3.0 støtte. SM3.0 er noe de siste brikkesettet fra Nvidia leverer, GeForce 6800 (generasjon 6). ATI 800XT har da SM2.0 støtte. Så har du ikke det siste kortet fra Nvidia så vil du ikke merke noe forskjell. Men så må du spill også ha denne støtten og. Og til nå er det vel bare Far Cry (v 1.2) som kan gi det SM3.0 støtte. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Dx9c gir bare SM2b og SM3.0 støtte. SM3.0 er noe de siste brikkesettet fra Nvidia leverer, GeForce 6800 (generasjon 6). ATI 800XT har da SM2.0 støtte. Så har du ikke det siste kortet fra Nvidia så vil du ikke merke noe forskjell. Men så må du spill også ha denne støtten og. Og til nå er det vel bare Far Cry (v 1.2) som kan gi det SM3.0 støtte. Takker for svaret, da venter jeg til jeg har HW og software som støtter dette. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 ellers så følger jo 9c med sp2 til xinxp da, så har du rc2 av sp2 har du directx 9c eller når final kommer og du innstalerer den får du directx 9c Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Trur jeg formaterer og legger inn alt på nytt når SP2 kommer. Er det noen som har hørt noen dato når SP2 blir lagt ut? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Trur jeg formaterer og legger inn alt på nytt når SP2 kommer. Er det noen som har hørt noen dato når SP2 blir lagt ut? Det har jeg også tenkt til Har prøvd RC2 på egen disk, den beste oppdateringen noensinne! Mener siste nytt ang utgivelse er siste halvdel av denne måned (august)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå