Gå til innhold

Liten template til meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ikke den kansje litt slem?  :ermm:

Kanskje litt på kanten, men er enig med drange_net. Folk som ikke er helt nye på WDS-delen her vet veldig godt holdningen til "tabeller til layout" som folket her har.

 

Jeg GIDDER iallefall ikke surre med å hjelpe en som ikke GIDDER lese seg til hvordan divs+CSS funker.. Er også DRITT LEI av å fortelle at divs+CSS er veien å gå, og er sikker på at arve87 også er lei av å fortelle hvorfor. Derfor: Vi i WDS-delen engasjerer oss minimalt for å rette opp for folk som bruker tables til layout istedenfor divs+CSS.

 

Punktum.

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar

Enig med lokaltog.

 

Vi er leie av at folk forlanger ting av oss som henger her, og gir kanskje en liten link som "betaling"...

 

Det er en del her som holder et profft nivå, og .. vel, få her arbeider gratis. Dessuten er vi, som lokaltog sa, _dritt_leie_ av folk som vil ha oss til å hjelpe seg med tabell-layouts. Det er feil etter alle kunstens regler, og derfor bryr vi oss ikkje om dei. Tabeller er til tabulær data, punktum, EOD.

Lenke til kommentar

Selv om jeg er enig, kan man fortsatt prøve å være hyggelige. Om de/vi erfarne brukerne begynner med det samme som "drittungene" som kommer hit til WDS-delen (og forumet for øvrig) svarer med samme mynt - nemlig å være frekke og store i kjeften, kan jeg ikke si de/vi er så mye bedre.

 

- Bare mine 3,64,- :)

Lenke til kommentar

Det var på en måte litt ignorant - det kan i alle fall oppfattes sånn.

 

Og ja, vi sier ofte at tabeller ikke skal brukes til å sette opp en layout og lignende ting, men mange som kommer her er nye, og derfor er det heller ingen selvfølge at alle vet dette.

 

Men for all del, jeg er enig.

 

oleeid: Kom tilbake når du har ork til å ta ting til deg, og gidder å lese litt HTML og CSS på egen hånd. Dette er ikke et forum hvis medlemmer kan gjøre hele jobben for deg, det krever innsats fra deg - tro det eller ei. Vi er her for å hjelpe, og vi kan ikke forklare hver eneste lille detalj, du må gjøre som oss andre - lese.

Lenke til kommentar

Som Mr.Berg sier, folk som bruker tabeller til layout, gidder ikke lese en sticky tråd om hva man skal gjøre før man spør om noe. Dette er tross alt et forum for de ytterste noobsene, så derfor vil det aldri fungere.

 

Vi går rett og slett inn i alle trådene og sier at "WDS-personalet" ikke besvarer noen spørsmål rettet mot den type koding.

Lenke til kommentar
Som Mr.Berg sier, folk som bruker tabeller til layout, gidder ikke lese en sticky tråd om hva man skal gjøre før man spør om noe. Dette er tross alt et forum for de ytterste noobsene, så derfor vil det aldri fungere.

 

Vi går rett og slett inn i alle trådene og sier at "WDS-personalet" ikke besvarer noen spørsmål rettet mot den type koding.

Skal man ikke vere høflig da? Jeg synst man heller burde si noe som:

Beklager men "WDS-personalet" besvarer ikke noen spørsmål som er rettet mot den typen koding, design av sider skal vere med "div's" og CSS, tabeller er bare ment for å vise tabulære data. ikke til å designe sider med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...