Abruzzi Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Noen som ville vært så snille å lage en liten template til meg? Hvis dere gidder så kan dere lese dette for å se hvordan jeg ønsker at det skal være: - Jeg må kunne bruke den i Macromedia MX - Html og css er greit men ikke noe mer Siden skal inneholde(pga farger og design) - P900 stuff - P800 stuff - t610/630 stuff - Linker - Downloads - Bilder til mobiltelefoner Hvis noen hjelper meg kan jeg deverre ikke tilby mye men jeg håper en link i bunnen av siden holder. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hvorfor lager du ikke bare en selv? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Hvorfor lager du ikke bare en selv? Er ikke god nok. Hvis jeg hadde klart å lage fine sider hadde jeg seff gjort det. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Så hvorfor henger du her? Øv, så blir du god nok. Forresten, jeg kan lage et utkast mot at du sender meg 200 kroner. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Øvelse gjør mester. Prøv og lek deg i PS, du. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Øvelse gjør mester. Prøv og lek deg i PS, du. Word. Prøv deg litt fram, og les tutorials her og der Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 spikk en fisk, kom hit med den og hør hva vi sier, ta kritikken til etterettning mens du forandere den/ lager en ny Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Er dette noe "Mobilpreik"-greier? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 skjønner litt avatar protesten nå, men i det minste spurt på en hyggelig måte.. ... Men hvorfor ikke prøv å¨alge et utakst i PS, jeg brkte 3-4-5 timer (uten å ha brukt PS selv før), og vips har jeg et utkast, så det går raskere enn du tror med litt innsats.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Er dette noe "Mobilpreik"-greier? Stiller meg bak Dunestar her. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Er dette noe "Mobilpreik"-greier? Stiller meg bak Dunestar her. Hehe, neida. Denne er egentlig ikke for meg men en kamerat. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Da så. Da får jeg enda mer lyst til å lage den. Seriøst, nå må du lese WDS retningslinjene, samt lære deg en ting eller to om livet. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Visst du vil at noen skal lage en side til deg gratis (uten penger) så må du gi noe i gengjeld for det, dette er en ganske grei policy som funker veldig bra Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Lag et selv... Endret 1. august 2004 av Skateee Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 mobil?¨ Satt sammen en fort nå... alt som du vill kan forandres om ønskeligt. er ikke et første klasses design men noe er det hvertfall... Sorry, men den der var ikkje vanvittig fin... øvelse gjør mester Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg har laget et utkast: http://images.lagring.net/mobil.png Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Jeg har laget et utkast: http://images.lagring.net/mobil.png Er det strengt tatt nødvendig å forsøple forumet på den måten? Det hadde faktisk vært bedre om du lot være. *leke mod* @Skatee: Det der ble nok litt i det enkleste laget. Endret 1. august 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg har laget et utkast: http://images.lagring.net/mobil.png Jeg støtter forslaget til drange_net. VElg det Oleeid. Beste du får. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Tusen takk asa Dette skal jeg bruke. Alvorlig: Jeg skal prøve på noe eget men sliter med å lage ting i PS skal sjekke hva jeg får til. Kan noen hjelpe meg med en header da? Endret 1. august 2004 av oleeid Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Du kan begynne med å lage et bra design uten grafikk. Prøv deg litt frem med borders og få igang en fin fargekombinasjon på bakgrunn, innholdsfelt, linker, linker:hover, skrift og borders. Når du stiller det, kanskje da vil noen hjelpe deg gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå